kjøpte ikke du 25A laderen til Ctek? Hva er det som skjer når du stapper den inn i stikkkontakten?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
SQ-anlegg Mitsubishi Carisma 2003
Collapse
X
-
Kjøpte lillebroren, Joakim hadde ikke 25000 inne da jeg var der og trengte lader. Sitter i bilen og analyserer subbene nå. Polk'en først, og har skrudd opp gain litt. Hjalp noe, så ugn var absolutt inne på noe. Snart bak og bytte tilbake til JL nå. Kunne ønske det bare var gjort med et tastetrykk på spilleren..¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Hvordan vet du at den ikke er spilt inn? Har lekt med EQ nå forresten. Nå har jeg fått hørt på forskjellen igjen, og må si jeg hører faktisk ganske tydelig. Synes SR-subben låter strammere og mektigere, litt mindre "boomy" også, på et vis. Blir nok fornøyd ja¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Comment
-
Regner med det når du har bytta element for en liten stund siden. Ting tar tid
Men lek med delefrekvenser og alt mulig rart.
feks i min bil så måtte jeg dele på 40 hz grunnet at resonansfrekvensen i bilen min ligger på rundt 50-60hz.
Men i og med at bassen ble strammere så er vel alt fryd og gammen da? )Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Polk anbefaler litt små kasser til subbene sine. så spiller penere i litt større kasse!
Comment
-
Hehe, har du samme bil kanskje? Bredden er hvertfall på rundt 90 cm. - men høyden og dybden (er jo skrå bakvegg som går langs bakseteryggen, så er jo to dybdemål) husker jeg ikke. Kan sjekke for deg imorra?¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Comment
-
Har ikke samme bilen, kjører en Ford Mondeo '04. Er en av de større bagasjerommene jeg har sett i en kombi, men med barn i hus så er det et ønske fra kjerringa om at mest mulig plass blir ledig
Har tenkt litt på å støpe en kasse i reservehjulsbrønnen, men jeg har ikke kompetansen selv og ingen til å hjelpe. Tenker derfor på en kasse lik din, som bygger minst mulig i dybden. Har 2x AC12 elementer, så jeg må se om jeg får nok volum i kassen til å beholde begge.Ford Mondeo '04
B2 Audio Mono - B2 Audio AC12 - Hertz MLK2 - Cadence Z4000 - Pioneer 7200SD
Comment
-
Originally posted by Jan-Erik123 View PostHar ikke samme bilen, kjører en Ford Mondeo '04. Er en av de større bagasjerommene jeg har sett i en kombi, men med barn i hus så er det et ønske fra kjerringa om at mest mulig plass blir ledig
Har tenkt litt på å støpe en kasse i reservehjulsbrønnen, men jeg har ikke kompetansen selv og ingen til å hjelpe. Tenker derfor på en kasse lik din, som bygger minst mulig i dybden. Har 2x AC12 elementer, så jeg må se om jeg får nok volum i kassen til å beholde begge.
Comment
-
Tenkt og dekke til dempemattene dine med eller annet?
De skjærer veldig igjennom på bildene syns jeg.. lime på noe filt eller noe sånt? så du får bort det blanke ihvertfallMvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Originally posted by TakeTheTime View PostCrazytaxi: Skal prøve å få gjort det før NM. Skal se om jeg finner stoffet jeg brukte til å trekke kassa med. Eller la jeg igjen det hos deg, Bjørn!?Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
Comment