Announcement

Collapse
No announcement yet.

SQ-anlegg Mitsubishi Carisma 2003

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by go4life View Post
    Samma hvilket merke det er vell, så lenge det er god lyd?

Det blir nok snasen lyd dette Simen
    Anyways, hvilken Alpine spiller får du?
    Blir Alpine 9880r for en billig penge i første omgang.
    Synes den ser bra ut, også har den 3 rca-utganger osv.

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• tja, så jo grei ut! Likte ikke helt det grønne, men hvis den spiller godt så er det nå det samme

Comment

tja, så jo grei ut! Likte ikke helt det grønne, men hvis den spiller godt så er det nå det samme
        Bare å gå inn på innstillingene i spilleren å bytte til rødt lys da vetdu
        Andreas Dibbern
        Ford Fiesta
        Takk til B2Audio
        B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

Comment

tja, så jo grei ut! Likte ikke helt det grønne, men hvis den spiller godt så er det nå det samme
          Originally posted by Dibbern View Post
          Bare å gå inn på innstillingene i spilleren å bytte til rødt lys da vetdu
          Jepp, det var egentlig planen. Tror det vil passe inn.
          Ey Christian, ikke si at du ikke synes dette ser bra ut?:

Last edited by TakeTheTime; 14-03-2010, 15:37.
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• likte bare ikke grønnfargen jeg hehe..

så bra ut ellers

Comment

• Hehe. Kommer kanskje til å bytte på litt, kommer an på hva som passer best inn. Bilder kommer!
              Men da skal jeg passe på å ikke ha på grønn belysning på spilleren neste gang vi møtes Christian.
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• best for deg

Comment

• Det har skjedd saker og ting i det siste, så på tide med oppdateringer. Har skjedd ganske store forandringer faktisk
                  Det viktigste er vel at jeg har bytta ut spiller og subwoofer. Fikk tatt noen bilder av den lekre Alpine 9880r spilleren:

^ Syntes den gjorde seg ganske greit jeg, og på siste bildet ser man frontsettet og spilleren i sin prakt.
                  Det er en alright spiller, bytta hovedsaklig pga flere linjeutganger (3), kjøpte også nye GZ-signalkabler.

Flere oppdateringer + bilder av sub osv.
                  kommer senere idag! Har ikke tid nå...
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• ^ Tok med subwoofer'en inn idag, pga. diverse justeringer baki bilen.
                    Har dratt strømkabler på nytt, også driver jeg å lager nytt jordingspunkt,
                    også har jeg fjerna reservehjulet, driver å fester forsterkere nedi der nå...

Fikk tatt noen bilder da vøtt ^
                    Har også kjøpt inn "tilbehør":

^ 50mm^2 jordingskabel, 6mm^2 høytalerkabler til sub, og reservehjul på boks
                    Last edited by TakeTheTime; 18-03-2010, 23:01.
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Seg jo meget bra ut detta
                      Gleder meg fryktelig til og høre lyden i bilen din
                      Er bass elementet brukt?
                      VW Corrado - Prosjekt bil
                      Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                      It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                      I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

• Originally posted by Oekern View Post
                        Seg jo meget bra ut detta
                        Gleder meg fryktelig til og høre lyden i bilen din
                        Er bass elementet brukt?
                        Ja, men bare 'innspilt' - pent brukt av en proff kar.
                        Skal legge ut flere bilder iløpet av helga, blir greit dette ja!
                        Gleder meg til å høre lydbilen din også Magnus. Bare en ukes tid til...
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Ja pøs på med bilder når den er kommet i bilen
                          Lyden i bilen min er ikke mye og glede seg over. 4" coax forran. Jeeeij
                          VW Corrado - Prosjekt bil
                          Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                          It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                          I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

• Samma det vel? Så lenge du har dempa såpass som du har gjort
                            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Go4life (Christian) her på forumet har blitt min eneste harbarka bilstereo-kompis, som jeg faktisk har møtt noen ganger.
                              Han skal ha stor takk for hjelpen med å montere ny spiller/sub, en hjelpende hånd som gjorde at det gikk lettere og fortere.
                              Var forøvrig han som skaffa meg W6-subben, og monteringen i den kassa jeg hadde fra før av gikk veldig fint. Her er noen bilder:

Med tanke på at kassa er av 20mm sponplater, og flere av skruehullene fra den gamle subben var ødelagt,
                              var jeg litt redd for hvordan det skulle gå å skru ut og sette inn element enda en gang. Men JL'en hadde jo
                              10 festehull, mens den gamle Pioneer'en hadde bare 8, og det ble faktisk sånn at vi fikk 10 splitter nye hull.

JL'en sitter som bare det!!
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• snasne bilder (hvertfall når jeg er med på 2 av de )

Oekern du burde glede deg, det er digg lyd

Comment

Working...
                                X