På Pioneeren så er det en liten lednigsstump som man først kobler på alle signalkablene, og deretter kobler man den kabelstumpen inn i spilleren. Kjekt! Da slipper man også å rote med hvilke signalkabler som skal hvor ved en montering etter en demontering.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
SQ-anlegg Mitsubishi Carisma 2003
Collapse
X
-
Aha da skjønner jeg, høres MEGET kjekt ut ja.
Må si jeg gleder meg til å ble kjent med en ny spiller!
Demo 1
^ Men må si jeg kommer til å savne denne også,
er et opptak jeg tok for noen dager siden...¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Skal bli morro å høre om du hører reel forskjell på den vs den Alpine'n du har.¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen
Comment
-
Ja, det blir spennende. Jeg tenker på hvordan det låter vs. Alpine med akkurat samme innstillinger,
for jeg har jo blitt fortalt av mange at lydbildet blir så mye bedre i bilen min med høyre/venstre-kontroll,
og da tviler jeg ikke på at lyden blir bedre. Men sånn generellt har jeg fått inntrykk av at de fleste Alpine-
spillere låter litt klarere og mer åpent, jeg merka hvertfall det da jeg bytta fra Pioneer DEH-3000MP til
Alpine CDE-9880R - og det var da uavhengig av innstillinger/justeringer, de hadde nesten ikke noe...¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Comment
-
takker for handelen og prøve lytinga av anlege ditt :P utrolig digg lyd du har og instalasjonen baki ser enda bedre når du ser i virkligheten .det ser bra ut på bildene og men blir noe helt annet i virkligheten. la heler ikke merke til bolten når jeg så baki i stad :P stå på videreole k bergerud til tjeneste
b2 aduio. ddaudio.alpine.kenwood.focal.dynabl.Crescendo
Comment
-
Originally posted by dvx View PostDet er en 2002 mod, combi, din er 1 år nyere, men helt lik, bare min er svart hehe.
Og forresten, har du sett igjennom alle de 68 sidene med snikksnakk?
Originally posted by luckys View Posttakker for handelen og prøve lytinga av anlege ditt :P utrolig digg lyd du har og instalasjonen baki ser enda bedre når du ser i virkligheten .det ser bra ut på bildene og men blir noe helt annet i virkligheten. la heler ikke merke til bolten når jeg så baki i stad :P stå på videre
Takk skal du ha for en fin handel ja, håper du blir fornøyd med spilleren (sendte deg en ekstra melding forresten)!¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Comment
-
Originally posted by Alpine306 View PostFint batteri da gitt!! veldig GULT¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Comment
-
jeg syntes det lått helt rått der jeg satt jeg :P .
er fornøy med spiller utrolig digg spiller
ja så det nå. sier i fra vis jeg trenger hjelp med spillernole k bergerud til tjeneste
b2 aduio. ddaudio.alpine.kenwood.focal.dynabl.Crescendo
Comment
-
Originally posted by luckys View Postjeg syntes det lått helt rått der jeg satt jeg :P .
er fornøy med spiller utrolig digg spiller
ja så det nå. sier i fra vis jeg trenger hjelp med spillern
Kommer til å savne den spilleren, så lov meg å ta godt vare på'n...
Originally posted by GENEXXAFikk han ikke med kabelen som skal baki spillern?
Btw, jeg mener den ikke går overens med Pioneer. Mulig jeg tar feil, men tviler :P
Jeg vet at kontakter til Pioneer og Alpine er forskjellige også,
men det tar jeg når jeg får Pioneer'en. Jeg kommer ikke til
å kjøpe noen ISO-overganger da heller (liker det ikke),
så da blir det skjøting av kabler osv. her altså...¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Comment
-
Originally posted by TakeTheTime View PostNice! 1 år er jo ingenting. Har du den flotte 'black-silver edition' også du kanskje?
Og forresten, har du sett igjennom alle de 68 sidene med snikksnakk?
Har ikke sett igjennom alle sidene, men holder på! =) Kommer vell en god del med updates i sommer regner jeg med? heheDCpower Dynamo 270a
2stk Fi BTL n2 12"
RF 2500.1 bdcp
XSpower D3400
Comment
Comment