Og den lydmessige forskjellen var...?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
SQ-anlegg Mitsubishi Carisma 2003
Collapse
X
-
Gratulerer med tredjeplassen! Det var morsomt å få en lytt på bilen din, og hilse på deg Syntes det låt bra jeg, ble spessielt overasket av diskantene!
Spent på hvordan det blir med TBBmw e34 520:
Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison
Comment
-
Originally posted by Miniboom View PostDu kunne jo egentlig bygget om til treveis når du først er i gang.
Ser man på resultatene fra helgens konkurranse, så er det kanskje bevist at det kan lønne seg å tenke "keep it simple stupid".Last edited by Joakim; 13-07-2010, 13:25.[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Originally posted by tmolberg View PostJoda joakim såklart går det an med 3veis. bare å bruke delefilter mellom mellomtone + diskant også har du wooferen på aktivt. Voila 3 veis, ghetto style[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Mja du sier noe der. Men nå tror jeg ikke akkurat Simen vil kaste mer penger inn i en spiller P99RS? eller RS7DII i den duren. Blir fort dyrt. Selv om jeg har troen på at fulltonen + mellomtonen hans kan fungere helt knall.Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by tmolberg View PostMja du sier noe der. Men nå tror jeg ikke akkurat Simen vil kaste mer penger inn i en spiller P99RS? eller RS7DII i den duren. Blir fort dyrt. Selv om jeg har troen på at fulltonen + mellomtonen hans kan fungere helt knall.
Originally posted by Miniboom View PostEllers går det vel å bruke treveis til frontsettet, og bruke preouts videre fra midbassforsterker til subforsterker?
Greit å holde det enkelt altså, men det er jo ikke noe gøy å bli ferdig med én gang heller?[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
Comment
-
Originally posted by tmolberg View PostSi feks simen skulle bygge om til 3 veis, hva ville blitt den billigste og beste løsningen? Kjøpe en dsp og koble på p88rs2(hvis det går) eller bytte ut spilleren?
Ligger flere sånne ute her på forumet - da med ODR spiller og P90 boks bla.
Ellers er det de samme mulighetene - nesten - med P99RS[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
Comment
Comment