Announcement

Collapse
No announcement yet.

SQ-anlegg Mitsubishi Carisma 2003

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Akilles View Post
    funker fint og få de rund ja
    putta slike fint i 52mm instrument hus til 34,90,- på biltema.

Men TTT, du kunne fint kappa de rund ja
    Limte du dem da? Liker å ha muligheten til å skru dem fast.
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Hvordan skal du feste "huset" på dashen? Med den berømte dobbelside teipen din? :P
      Runar E. Olsen ~ Moderator
      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

• Originally posted by GENEXXA View Post
        Hvordan skal du feste "huset" på dashen? Med den berømte dobbelside teipen din? :P
        "Huset" skal nok festes med den tykke dobbelsidige teipen ja, så lenge det sitter godt. Har du bedre forslag kanskje Runar!?
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Originally posted by TakeTheTime View Post
          Limte du dem da? Liker å ha muligheten til å skru dem fast.
          Tec7 holder de små rakkerne som pokker det
          ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
          Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

"Huset" skal nok festes med den tykke dobbelsidige teipen ja, så lenge det sitter godt. Har du bedre forslag kanskje Runar!?
            Hva med og skru de fast?
            Eller Tec7?
            Last edited by GENEXXA; 29-09-2010, 01:02.

Comment

• Skru de fast blir i første omgang uaktuellt, siden jeg enda ikke har "ødelagt" dashbordet med noe. Men Tec7, vil det gå av igjen?
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Med mye makt ja, vil det se jævlig ut etterpå... Helt sikkert.
                Tor Martin Ølberg
                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Funker vel fint med dobbeltsidig tape. Så får du det vekk igjen også om du vil. Ikke noe vits å gjøre det mer avansert enn nødvendig.

Comment

• Tenker at teipen ikke er noe og satse på i lengden. Vil tro at den løsner etter ei stund.
                    Med teipen, vil husa være helt ned på dashen? Altså, blir ikke en glippe mellom dash og husa.

Comment

• kjøp 99rs, deilig spiller som har det meste + litt til
                      SQ Saab 9-3
                      Team dynaBel

Comment

En annen ting er at jeg må gjøre resten på egenhånd, og jeg tror ikke jeg ville fått det helt fint på den måten...
                        Bra du har trua på deg selv da.. :P
                        blir det ikke bra, pusse du og legger på mer sparkel.. hehe
                        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

• Jeg hadde en gang en dobbelsidig teipløsning helt i begynnelsen, og limrestene etter den teipbitten satt fast i dashen bra lenge etter at jeg fjernet det.
                          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                          Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

• teppetape sitter relativt bra mener jeg å huske...dobbelsidig...tynn type. Den tykkere vil kanskje få bedre kontakt med huset ved litt ugjevnheter i kontaktflata mot dasjen? Sitter helt sikkert greit den også om kontaktflatene er rene...
                            Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

Comment

• Bra med respons her igjen, det er veldig positivt.

Originally posted by GENEXXA View Post
                              Tenker at teipen ikke er noe og satse på i lengden. Vil tro at den løsner etter ei stund.
                              Med teipen, vil husa være helt ned på dashen? Altså, blir ikke en glippe mellom dash og husa.
                              Det tror ikke jeg. Husa kommer til å være inntil over alt ja, og jeg fester da teip over hele flaten --> god kontakt.

Originally posted by Runek View Post
                              kjøp 99rs, deilig spiller som har det meste + litt til
                              Skulle gjerne hatt den, men må bruke mindre penger på bilstereo fremover - derfor selger jeg også det gamle Polk settet mitt *snufs*

Originally posted by Crazytaxi View Post
                              Bra du har trua på deg selv da.. :P
                              blir det ikke bra, pusse du og legger på mer sparkel.. hehe
                              Tja, uansett har jeg egentlig lyst til å se hvordan det blir slik først...

Originally posted by Defus View Post
                              Jeg hadde en gang en dobbelsidig teipløsning helt i begynnelsen, og limrestene etter den teipbitten satt fast i dashen bra lenge etter at jeg fjernet det.
                              Vel, de gamle diskanthusene mine var festa med denne tjukke dobbeltsidige teipen,
                              så jeg veit at det går bra. Ting fester seg godt til vinylen (?) og det etterlater seg 0 spor.

Originally posted by Alpine306 View Post
                              teppetape sitter relativt bra mener jeg å huske...dobbelsidig...tynn type. Den tykkere vil kanskje få bedre kontakt med huset ved litt ugjevnheter i kontaktflata mot dasjen? Sitter helt sikkert greit den også om kontaktflatene er rene...
                              Den tynne tror jeg ikke vil funke så bra, men den tykke funker nok utmerket pga. det jeg heva ut der ja ^

Anyways, har fått pussa mye, og prøvde å lakkere litt...

^ Slik så det ut etter 1 strøk, nå har jeg akkurat hatt på strøk nr. 2

Og her er en liten 'demo' av de nye midbasserne, uten sub, delt ved 31.5hz tror jeg - veldig bra bass gjengivelse: Link.
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Hvorfor ikke kjøpe seg en sprayboks med sort lakk? Blir penere det en å male de poddene.
                                Mvh Tony
                                - The only road to take is perfection itself

Comment

Working...
                                X