Announcement

Collapse
No announcement yet.

SQ-anlegg Mitsubishi Carisma 2003

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Det andre biltema skvipet du linker til er av samme sort, disse er litt mere skånsomme fjærknekkere. Hvis du skal gå for en sånn nødløsning så finnes det hele ringer som er mye bedre, som ikke stresser fjæren like mye. Du kan jo selv tenke deg hvis du skal ligge på ryggen og ha en tlf stolpe i ryggen og så skal du holde kroppen rett. vondt å vanskelig.... ja samme føler fjæra. tror nok både du å fjæra foretrekker en seng

Men ta kontakt med Onkel Tom som Haakon nevner, han er en festlig skrue Har vært innom han ett "par" ganger og valset noen buer, så kan absolutt anbefale han.Send meg pm hvis du skal ha nummeret hans

Comment

• Da er våroppussingen unnagjort. Fått polert alle tre gangene nå.

Før polering...

Etter polering...

En nærmere kikk på lakken...

Anbefaler Meguiars polish!
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Ble fin den! Gjør seg med litt blank lakk altså!

Gammel 145 som står i bakrunnen der?
        R-Design

Comment

• Stemmer det, naboen til dama har en eldgammel Volvo. Usikker på om det er 245 eller ikke, men det kan godt stemme
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Ble bra det der Simen.
            Ang. senken. Godkjenn det du har og sett på coliovers.
            Da blir det ratt morsomt og kjøre sinvger også Coilovers og 16" med 45/50 dekk er fint i Mitsu
            VW Corrado - Prosjekt bil
            Mitsubushi Lancer - Bruksbil
            It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
            I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

• ...

Oppdaga at det var på tide med en vask i motorrommet. Resultat:

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Hadde vel gjort seg med svarte strips og? :P
                SQ Saab 9-3
                Team dynaBel

Comment

• Hadde det vettu, og det er faktisk kjøpt inn også. Får vel føre det inn på "to do"-lista mi.
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Igår deltok jeg på EMMA Gatebil Vålerbanen, og er veldig fornøyd med resultatet av bedømminga.
                    Lyden har blitt kraftig forbedret, mye takket være P99RS og Mosconi i kombinasjon med fulltoner
                    som spiller ganske langt ned nå. Det var 3 deltakere, i hver sin klasse, så plasseringsmessig ble
                    det jo ikke så spennende (Resultater). MEN jeg knuste alle resultatene mine fra ifjor, fikk 100 i
                    install og 214 i lyd. Det vil si 314 i total, og det beste jeg fikk ifjor var bare 290 poeng. Fikk best
                    score på bass, midbass og "overall listening pleasure" (kan legge ut scoresheet senere om ønskelig).
                    En god start synes jeg, og det motiverer meg til å jobbe mye mer med bilen fremover. Blir morro!

Hadde egentlig tenkt til å gjøre litt med den idag, men... Regn og kaldt

Har en mdf-bit klar her, som skal bli svarte deksler mellom forsterkerne og foran den ytterste. Må bare kappes litt.
                    Det er nok noe av det neste som skal gjøres. Men skal nok rengjøre setene med min nye våtstøvsuger først.

Fikk inn antiskli-matter her om dagen også, veldig kjekt! Kjøpt på Thorsov...

Måtte sette på "fjærknekkerne" igjen, uten var det helt håpløst nå, subber i alle svinger og alle humper omtrent, uten. Så jeg skal bare ha de på til jeg får gjort noe annet. Fikk montert de på en litt bedre måte nå da, mer på hver sin side:

Bilen ble også vaska og voksa (igjen). Med litt nytt utstyr, nye MF-kluter og tørkehåndle. Kjøpt på blankbil.no - bra saker!

Det var alt for nå. Flere oppdateringer kommer iløpet av uka.
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Driver og renser setene om dagen. Sitteputene bak er unnagjort nå!

Redskaper: BilXtra tørr-/våtstøvsuger, chemical guys green clean og en tekstilbørste til bil...

Før rengjøring:

Etter rengjøring & tørk:

...så skal jeg snart gå løs på seteryggene bak, og forsetene senere!

Mye dritt nedi setene, godt å få det opp ^
                      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Fikk nylig kommentar på at det har blitt mye vasking og rengjøring og sånt her - kontra bilstereo som det egentlig skal være...
                        ...og det beklager jeg. Men nå er jeg snart helt ferdig med vårshininga, også har jeg to fridager på torsdag & fredag hvor
                        jeg skal jobbe to hele dager med KUN bilstereo. Har planene ganske klare, og det blir morro å gjøre. Update etter de dagene!
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Følger med
                          DCpower Dynamo 270a
                          2stk Fi BTL n2 12"
                          RF 2500.1 bdcp
                          XSpower D3400

Comment

• Hva er planene for bilstereobygginga?
                            Btw, er det noen som har driti i baksetene dine siden de så så brune ut? Fin vask btw
                            Tor Martin Ølberg
                            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Originally posted by dvx View Post
                              Følger med
                              Godt å høre at noen følger med!

Originally posted by Tor Ølberg View Post
                              Hva er planene for bilstereobygginga?
                              Btw, er det noen som har driti i baksetene dine siden de så så brune ut? Fin vask btw
                              Mye forskjellig egentlig. Må nesten skrive opp alt på forhånd, og legge en plan for dagene. Du får se!

Skulle nesten tro det. Aner ikke hva det var fornoe. But it's gone now! Forresten er jeg ferdig med seteryggene også. Mangler bare forsetene nå. Gidder ikke poste fler bilder av setene.
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Vel, fikk gjort mye forrige helg, fra 2. til 4. juni - her kommer en rekke bilder...

Utskjæring og fresing av bagasjeromsplate, ytterste del:

MDF-deksler foran og mellom forsterkerne:

(selvfølgelig ikke ferdig!)

(...ett lite stemningsbilde fra en pause i sommervarmen ^)

Festeanordning til sikringer og batteri:

Trekt høyttalerkabler til dørene gjennom gummioverføring (noe hærk!!):

Det var alt for nå. Fortsettelse kommer snart...

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Working...
                                X