Announcement
Collapse
No announcement yet.
Stealth system i 01 Passat 3BG stasjonsvogn
Collapse
X
-
Planen er da Alpine forsterkere... Samt og bytte ut H700 til fordel for en BitOne eller lignende prosessor. H700 er altfor kompliserad
-
Hva er planene på forsterker delen? Siden du skal selge de du har nå.
Og, PXA-H700, hadde ikke du solgt den? Hva skal du ha isteden for den?
Leave a comment:
-
Takk tofter
Hm, blir ikke laget noe ny kasse nei. Blir det en ny omgang med polyestergriseri i bilen med det første mister jeg fatninga.. hehe!
Blir nok bare å lime på en plate kryssfinèr på toppen, og sage nytt hull, og lage en port som går ned med en 90 graders vinkel. Den må være en halvmeter lang, vet ikke hvordan det blir med klaring til magnet osv.. denne 12" har jo ENORM magnet.
Kassa er 60 liter nå, og denne subben skal ha ca 40 tror jeg det var, så det blir nok å stemme greit når porten og alt er på plass
Leave a comment:
-
Er det ny kasse under oppseiling da? Eller bare bytter du topplokket?
Leave a comment:
-
Hehe.. Det var for billig til å si nei takk..
Det som slår med denne typen er at dem låter utrolig deilig i portet kasse. Så er litt i tenkeboksen på hvordan jeg skal få det til i den brønnkassa.
Leave a comment:
-
Det er riktig observert! The woofer in question ble faktisk kjøpt av meg selv... For tja.. 7 år siden? 8? Solgte den da. Nå har jeg den igjenDet i seg selv er litt spennende!
Leave a comment:
-
Ser meget meget MEGET bra ut.
Du er en liten handyman du Defus :P
Synd at du ikke kunne dra på Vårslippet.
Leave a comment:
-
Originally posted by Vinje View PostDette så da meget bra ut detVar ikke klar over at dette kunne ordnes "så enkelt" på modelller av vag som ikke hadde dobbel din orginalt.
Men heldigvis ble det superbra!
Leave a comment:
-
Ble bra den hjulbrønns kassen din ja
Fikk endel ideer selv til å lage noe i A4'n. Den er vel forholdsvis lik passat
Leave a comment:
-
Dette så da meget bra ut detVar ikke klar over at dette kunne ordnes "så enkelt" på modelller av vag som ikke hadde dobbel din orginalt.
Leave a comment:
Leave a comment: