Tror ikke jeg blir å angre noe særlig, extremcar.o var griske på tilbudspakker så de får bare ha det så godt da.
Men venter på tilbakemeld ang lyden jeg å trøkket
Godt å høre at du ble fornøyd. Jeg sikla også litt på det settet der før jeg kjøpte Polk isteden. Når man har god lyd får man en slags godfølelse, er DIGG!
Lik andre siden, bare ikke med brytere for tanklokk og slikt.
Idag ble jeg så lei av latterlig lyd i bilen så jeg bare MÅTTE koble det opp midlertidig!
Og kan jeg bare si at FY så bra det låter..!
Trenger ikke engang ha subbene innkoblet lenger, dette settet her spiller helt for jævlig sykt bra! Og fikk skikkelig deilig lydbilde også, og det enda før jeg har kjøpt en skikkelig spiller som kan dele aktivt, og litt justeringer!
Jepp, tanklokk og bagasjerom. Nå har jeg ikke bilde av døra før jeg ødela den, men bryterne var der i området så jeg bare lagde litt "liv" i pyntelistene slik at det passet inn der.. Dekselet som holder bryterne, og selve bryterne, er så spesielle at å lage en ny festeplate vil jeg si blir utrolig vanskelig. Så jeg bare modifiserte den til den ble ca 4kantet, slipte bort alle fester og slikt så den kunne monteres flatt, og slik ble det.
Leave a comment: