Announcement

Collapse
No announcement yet.

vegardxf's anlegg, mercedes.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

visst det gamle funker fint er det jo ikke noen grunn til og bytte... men ett ekstra batteri er ikke så dumt får aldri for mye strøm

nei var ment som ett spm til hvem som helst som kan svare helt konkret på det
    If electricity comes from electrons, does morality come from morons?

Comment

blir nok en god stund til det bli noe mer anlegg her nå.

men når jeg får råd til nye batterier, skal jeg ribbe hele bagasjerommet, kle det med demping og lage til for batterier etc. i hjulbrønnen, strekke opp en del nye kabler.

så får man se om det blir 2x15" baki der eller 3x15" visst jeg får taki repset til alpine elementene så blir det 3stk av de
      MEN det hadde jo vært artig og prøvd med 2stk dynabel 9815 og

teim vill shåvv!

Comment

Vurdert lib( lydibilen.no ) sin 15" da? dem er billiere og litt mer power digger di mercene der. nesten tro det er mafiaen som sjæm:P har du bassport opp fra bagasjeromet å inn i cupene?
        Originally posted by vegardxf View Post
        blir nok en god stund til det bli noe mer anlegg her nå.

men når jeg får råd til nye batterier, skal jeg ribbe hele bagasjerommet, kle det med demping og lage til for batterier etc. i hjulbrønnen, strekke opp en del nye kabler.

så får man se om det blir 2x15" baki der eller 3x15" visst jeg får taki repset til alpine elementene så blir det 3stk av de
        MEN det hadde jo vært artig og prøvd med 2stk dynabel 9815 og

teim vill shåvv!

Comment

Originally posted by jone87 View Post
          Vurdert lib( lydibilen.no ) sin 15" da? dem er billiere og litt mer power digger di mercene der. nesten tro det er mafiaen som sjæm:P har du bassport opp fra bagasjeromet å inn i cupene?
          vurderer dynabel nå siden jeg får en fryktelig fornuftig pris på de akkurat de 15" har jeg ikke sett på men har sett litt på SPL Dynamics 15" og jeg har hvertfall god tid på meg og undre nå fremover så må vel klare og bli enig med meg selv ettervert :P

hattehylla har fått en solid makeover så den slipper gjennom de av trykk som er nødvendig for å si det på den måten :P

mafia blir det den dagen jeg får den tilbake fra proffsoting

Comment

nå er et bestemt at jeg skal ha 2stk B2 HS15" når jeg får inn noen penger, forhåpentligvis i sommer engang

men før de blir bestilt skal jeg ha nye batterier, kabler og mer demping

Comment

har nå byttet 8501 blokka i en cadence z7000 og noen penger. hadde ikke bruk for 8501 nå når jeg har bare en 12'er igjenn.

så har jeg nettopp kjøpt en Alpine 9835. denne hjalp veeldig godt på lyden må jeg si.

Comment

har byttet bil nå.. sammå type og årsmodell, men med større motor, breddinger, en del mer utstyr og i veldig god stand.
                har puttet inn B2'en og fått tak i en cadence ZRS 2400w blokk.
                forran står bare noen pioneer greier i dashen som drives av cd-spiller. skal etterhvert få tak i dørpanel med plass til 6,5 og legge opp til forsterker selvfølgelig til disse. vurderer B2 overalt i bilen, men har lyst på hertz ogso så får se hva de ender med.

har laget til noenlunde bra til batteri i hjulbrønnen, skal ha i ett til så laget plass med det samme jeg holdt på.

monoblokka ligger forran subben nå. skal ha både den og diskant forsterker liggende der når jeg blir ferdig. skal lage noen plater og få tettet rundtom kassen og gjemme alle kabler.

Comment

Pen bil Vegard

Comment

strekte opp en 6 kanals signal kabel og nye høyttalerledninger framover, så har nå koblet til en rockford 2 kanaler av ett slag såpass det spiller noenlunde forran

Comment

Working...
                    X