Announcement

Collapse
No announcement yet.

2000 Mitsubishi galant GLX B2 hs15 og kicker zx2500.1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

kjøpte de med jay/b2audio sinssykt bra kabler! høg pris / høg kvalitet !

ja, har fått batteriene! ;D har ikke fått laga ramme til batteriet bake enda men er ferdi å sko jordingspunkt og kabler pluss fått liv i forsterkeren og hele pakka! har ikke kameraet her så bilder får vente til senere

men dårlig nytt!

fikk godt med liv i subben men så klart så hadde jeg noen hønsehjerner (unnskyld uttrykket men faen )
    som bestemte seg for å finne ut "hva den hadde å gå på!" så de skrudde opp noe så j**** at de bunnet magneten! Men har snakka med Jay og skal kjøpe inn en ny hs15 fy faen for en bass!
    Mvh
    Asbjørn Aarø
    2000 Mitsubishi Galant 2.0 GLX + Kicker+ Kenwood + B2 +++

Comment

Uflaks! -Sa Severin Suveren.
      Andreas Dibbern
      Ford Fiesta
      Takk til B2Audio
      B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

Comment

Seriøst? Ble den ødelagt??
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Aldri la noen som ikke har peiling på stereo røre noe ting, jeg lar ikke folk røre volumknappen engang. Kun folk jeg vet forstår seg på stereo får fikle borti knapper og duppeditter i bilen min

Men leit å høre at det gikk sånn, forhåpentligvis blir det ikke lenge før du får ny subb
          Mvh Werner Harstad

Comment

Originally posted by berniebp87 View Post
            Aldri la noen som ikke har peiling på stereo røre noe ting, jeg lar ikke folk røre volumknappen engang. Kun folk jeg vet forstår seg på stereo får fikle borti knapper og duppeditter i bilen min

Men leit å høre at det gikk sånn, forhåpentligvis blir det ikke lenge før du får ny subb
            Enig den. En kompis av meg, som sier han har peiling på bass,
            skrudde bassern min på fullt og volumet ekstremt høyt en gang.
            Må si jeg ikke likte det! Forsterkeren (gammel a/d/s-dritt) takla det ikke...
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Første og siste gangen noen får røre en eneste knapp på anlegget mitt igjen
              har heldigvis fått med en av dem å betale borti nytt element! men er jævla kjipt uansett!
              har snakket med jay og det blir nok ikke altfor lenge til ny sub var iallefall svært godt fornøyd den lille stunden det fikk spille.. xD
              Mvh
              Asbjørn Aarø

Comment

men du kan nå se det fra en litt lysere side.
                mens kompisen din betaler et nytt element til deg kan jo du i tillegg til det nye elementet kjøpe et reconingssett til subben din ;-D

bygg ny kasse og vips så har du 2 hs15 i bilen din ;-D
                Mvh Tony Andrè
                Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
                Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

Comment

Originally posted by Toby91 View Post
                  men du kan nå se det fra en litt lysere side.
                  mens kompisen din betaler et nytt element til deg kan jo du i tillegg til det nye elementet kjøpe et reconingssett til subben din ;-D

bygg ny kasse og vips så har du 2 hs15 i bilen din ;-D
                  hehe, ja tenkte faktisk på det! men tenker subben blir parkert en trygg plass på rommet i første omgang har akkurat bestilt nytt element så nå er det bare å vente og glede seg igjen resten ser iallefall ut til å fungere greit
                  Mvh
                  Asbjørn Aarø

Comment

Hei, hvor fikk du tak i den basskassa? sikkert blitt skrevet i posten din men så ingenting :P synd det med elementet men sånt skjer :/
                    Må bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]

Comment

Hei, fikk en på forumet som heter Dag Johansen til å bygge den ja, var kjipern det med elementet :/ men gleder meg stygt mye til å få en ny en på døra over helga skal vær litt mer kresen på folka bak volumknappen og justeringen av anlegget da ja
                      Mvh
                      Asbjørn Aarø

Comment

Er derfor første pri at HU´en har fjernkontroll så slipper noen å knappelere med anlegget. Jeg har fjernkontroll. Jeg styrer anlegget. Hvis ikke; HUT DOKK UT AV BILEN

Bol
                        No Windows-crap,just Mac Power

Comment

Originally posted by Bassoflove View Post
                          Er derfor første pri at HU´en har fjernkontroll så slipper noen å knappelere med anlegget. Jeg har fjernkontroll. Jeg styrer anlegget. Hvis ikke; HUT DOKK UT AV BILEN

Bol
                          Likte instillingen din! skal begynne slik jeg også!!
                          Mvh
                          Asbjørn Aarø

Comment

Kan æ trøkke Glenn? :P
                            Runar E. Olsen ~ Moderator
                            Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                            http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Ingen som får trykke eller skru på noen knapper i bilen minn heller :P når du får i subben må du ikke nøle med og komme til ørsta så jeg får prøvelytte
                              Fi BTL 15"
                              Rockford Fosgate T4000-1bd
                              Alpine

Comment

Originally posted by golfmk2 View Post
                                Ingen som får trykke eller skru på noen knapper i bilen minn heller :P når du får i subben må du ikke nøle med og komme til ørsta så jeg får prøvelytte

+1:P

titegn

Comment

Working...
                                X