veldig surt når slikt skjer men synes han "Kompisen" din skal betale nytt element til deg.
dersom han ikke gjør det så kan du jo finne frem det balltreet ditt
Hehe, sant det! uansett så mye det hadde fristet så hjelper det ikke stort! er jo ikke hans skyld han er dom som ei nøtt!
hadde det vert sabotasje med vilje derimot...
Hehe, joda skal gjøre det! nevnte det til ham en gang før og han sa han ville iallefall gi meg noe penger. dessuten så har Jay gitt meg et svært godt tilbud på rekoning av begge elementene så nå blir det nok 2 stk hs15 i 2 ohm trenger sikkert litt hjelp med bygging/tuning av kasse, men jeg kan kanskje ta meg en prat med dag om tegninger osv
nei, vi har mange kjøtthoder å ta av her så det var nok ikke samme fyren
Haha, sånn som deg du mener?
nei, men jeg får heller prøve å se det positive i det! nå får jeg etterhvert 2 stk rekona hs15 og et enda bedre bygg enn det forrige!
Glad på dine vegne at du har valgt å Recone de B2-elementene
Så får du noen til å snekre sammen ei kasse til 2 stk. Og da er det vel bare å holde seg EDRU og være bak rattet
Jepp! Jay tar seg av reconingsjobben
lastet den i 4 ohm også! blir 2 ohm nå når jeg skal bygge in 2 stk hs15 ^^
ja, tror dette blir bra synest 1 stk spilte sykt godt og da kan jeg bare tenke meg hvordan det blir med 2!
skal fra nå av sørge for at både jeg og andre skal være edru både bak rattet og bak knappen! og bak i bagasjerommet blir kun åpnet når alle "med peiling" holder seg langt unna og jeg selv får stå der som vakt!
var kjipt dagen etterpå også.. våkna opp passe dårlig, gå bak i bagasjerommet og møte stanken av svidd sub.. fylleangst på sitt verste! hadde jeg bare vært edru og holdt meg inni bilen!!
Ja, det blir nok noe mer demping fremover tenker jeg vurderer både bagasjerom, gulv og dører. Samtidig må jeg investere i noe frontsett og kanskje en firkanaler etterhvert. Strømkabelen fungerer bra enda og etter det jeg har sjekka så ligger den faktisk tørt ^^ Får håpe jeg får gjort ferdig planene med anlegget til sommeren. Håper bare budsjettet sier seg enig! hadde jo tenkt å få på noe senk og småting på lanten også! da ser den straks mye fetere ut
Ja, det blir nok noe mer demping fremover tenker jeg vurderer både bagasjerom, gulv og dører. Samtidig må jeg investere i noe frontsett og kanskje en firkanaler etterhvert. Strømkabelen fungerer bra enda og etter det jeg har sjekka så ligger den faktisk tørt ^^ Får håpe jeg får gjort ferdig planene med anlegget til sommeren. Håper bare budsjettet sier seg enig! hadde jo tenkt å få på noe senk og småting på lanten også! da ser den straks mye fetere ut
Det høres bra ut du. Jah, Galant'en kan fort se sykt fet ut! Mitt tips er 50/40-senk, 18" felger og Avance-front <3
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment