Announcement

Collapse
No announcement yet.

2000 Mitsubishi galant GLX B2 hs15 og kicker zx2500.1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

veldig surt når slikt skjer men synes han "Kompisen" din skal betale nytt element til deg.
    dersom han ikke gjør det så kan du jo finne frem det balltreet ditt
    Mvh Tony Andrè
    Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
    Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

Comment

Vold løser ingenting. Og syns balltre greiern er barnslig.
      Runar E. Olsen ~ Moderator
      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Hehe, sant det! uansett så mye det hadde fristet så hjelper det ikke stort! er jo ikke hans skyld han er dom som ei nøtt!
        hadde det vert sabotasje med vilje derimot...
        Last edited by Assa91; 22-03-2010, 17:31.
        Mvh
        Asbjørn Aarø
        2000 Mitsubishi Galant 2.0 GLX + Kicker+ Kenwood + B2 +++

Comment

Men ta deg en prat med fyrn, og hør om han er villig og gjøre opp.

Samme fyrn som sprengte første elementet?

Comment

hehe jeg bare tullet da
            men som Genexxa sier ta deg en prat med fyren.
            Mvh Tony Andrè
            Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
            Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

Comment

Hehe, joda skal gjøre det! nevnte det til ham en gang før og han sa han ville iallefall gi meg noe penger. dessuten så har Jay gitt meg et svært godt tilbud på rekoning av begge elementene så nå blir det nok 2 stk hs15 i 2 ohm trenger sikkert litt hjelp med bygging/tuning av kasse, men jeg kan kanskje ta meg en prat med dag om tegninger osv

nei, vi har mange kjøtthoder å ta av her så det var nok ikke samme fyren
              Mvh
              Asbjørn Aarø

Comment

Originally posted by Assa91 View Post
                Og forresten til de som måtte gjør samme feil som meg! aldri lag noe midlertidig! tålmodighet er en dyd men det lønner seg!

GARANTERT!
                Helt enig! Eller du kan lage noe som spiller så høyt at de ikke tåler å makse det Men uansett, leit å høre at dette skjedde.
                Mvh Werner Harstad

Comment

Haha, sånn som deg du mener?
                  nei, men jeg får heller prøve å se det positive i det! nå får jeg etterhvert 2 stk rekona hs15 og et enda bedre bygg enn det forrige!
                  Mvh
                  Asbjørn Aarø

Comment

Tar Jay seg av reconings jobben?

btw, laster du den i 1 eller 4 ohm? Jeg ville brukt 4ohm's last på 1stk HS15
                    Last edited by GENEXXA; 22-03-2010, 19:35.

Comment

Glad på dine vegne at du har valgt å Recone de B2-elementene
                      Så får du noen til å snekre sammen ei kasse til 2 stk. Og da er det vel bare å holde seg EDRU og være bak rattet
                      No Windows-crap,just Mac Power

Comment

Jepp! Jay tar seg av reconingsjobben
                        lastet den i 4 ohm også! blir 2 ohm nå når jeg skal bygge in 2 stk hs15 ^^

ja, tror dette blir bra synest 1 stk spilte sykt godt og da kan jeg bare tenke meg hvordan det blir med 2!
                        skal fra nå av sørge for at både jeg og andre skal være edru både bak rattet og bak knappen! og bak i bagasjerommet blir kun åpnet når alle "med peiling" holder seg langt unna og jeg selv får stå der som vakt!
                        var kjipt dagen etterpå også.. våkna opp passe dårlig, gå bak i bagasjerommet og møte stanken av svidd sub.. fylleangst på sitt verste! hadde jeg bare vært edru og holdt meg inni bilen!!
                        Mvh
                        Asbjørn Aarø

Comment

Hva er det som skal gjøres i go'bilen fremover mot sommeren da, Asbjørn? Dempe no mer? Hvordan funker plasseringen av strømkabelen forresten??
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Ja, det blir nok noe mer demping fremover tenker jeg vurderer både bagasjerom, gulv og dører. Samtidig må jeg investere i noe frontsett og kanskje en firkanaler etterhvert. Strømkabelen fungerer bra enda og etter det jeg har sjekka så ligger den faktisk tørt ^^ Får håpe jeg får gjort ferdig planene med anlegget til sommeren. Håper bare budsjettet sier seg enig! hadde jo tenkt å få på noe senk og småting på lanten også! da ser den straks mye fetere ut
                            Mvh
                            Asbjørn Aarø

Comment

Originally posted by Assa91 View Post
                              Ja, det blir nok noe mer demping fremover tenker jeg vurderer både bagasjerom, gulv og dører. Samtidig må jeg investere i noe frontsett og kanskje en firkanaler etterhvert. Strømkabelen fungerer bra enda og etter det jeg har sjekka så ligger den faktisk tørt ^^ Får håpe jeg får gjort ferdig planene med anlegget til sommeren. Håper bare budsjettet sier seg enig! hadde jo tenkt å få på noe senk og småting på lanten også! da ser den straks mye fetere ut
                              Det høres bra ut du. Jah, Galant'en kan fort se sykt fet ut! Mitt tips er 50/40-senk, 18" felger og Avance-front <3
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

det er omtrent deg jeg vurderer! men vurderer også vr4
                                Mvh
                                Asbjørn Aarø

Comment

Working...
                                X