Hei, istedet for å smelle opp en ny tråd så bygger jeg heller om min gamle prosjekttråd Jeg hadde et rullende prosjekt med en Mitsubishi Galant som desverre stoppet helt opp på grunn av en del personlige ting. Jeg hadde egentlig tenkt å selge unna lanten, men det ble bare for hardt å kvitte seg med den..
Dermed ender det opp med plan B Og det blir å koste på lanten noen lapper både på anleggsfronten og på det kosmetiske det bygget jeg skal prøve å få inn nå kommer nok til å få en del høyere standard enn det forrige bygget. Samtidig skal det nå inn 2 stk 15"ere istedetfor 1 Jeg tenker om jeg setter meg av noen timer hver dag til bilen og gjør jobben skikkelig så vil det nok få et bra resultat til slutt ^^ blir vel litt enklere å skru fremover høsten siden jeg har fått rydda i garasja og siden jeg er så heldig å bo i ei bygd hvor det i ukedagene så og si ikkje skjer en drit! etterhvert så skal jeg få ordna meg med litt skikkelig verktøy i garasja. Samtidig så må jeg ha meg et lite lydanlegg og kjøleskap med pils da blir det fort litt artigere å jobbe også ^^
Holder på å planlegge litt innkjøp nå i førsten
det jeg allerede har er:
* 1 stk Kicker zx2500.1 monoblokk
* 2 stk b2 HS15
* Det meste av kabler
* 2 stk Odyssey PC-1500 batteri
det som må kjøpes inn er:
* rett utstyr og verktøy!
* frontsett
* forsterker til frontsett (2 eller 4-kanaler)
* dempematter
* 2-din spiller - kenwood ddx-serie (kjøpes på ebay )
Og sikkert en del annet smådill så jeg får kjøpe inn etterhvert ^^
Denne gangen skal jeg også bli flinkere å legge ut bilder av arbeidet som blir gjort
Dermed ender det opp med plan B Og det blir å koste på lanten noen lapper både på anleggsfronten og på det kosmetiske det bygget jeg skal prøve å få inn nå kommer nok til å få en del høyere standard enn det forrige bygget. Samtidig skal det nå inn 2 stk 15"ere istedetfor 1 Jeg tenker om jeg setter meg av noen timer hver dag til bilen og gjør jobben skikkelig så vil det nok få et bra resultat til slutt ^^ blir vel litt enklere å skru fremover høsten siden jeg har fått rydda i garasja og siden jeg er så heldig å bo i ei bygd hvor det i ukedagene så og si ikkje skjer en drit! etterhvert så skal jeg få ordna meg med litt skikkelig verktøy i garasja. Samtidig så må jeg ha meg et lite lydanlegg og kjøleskap med pils da blir det fort litt artigere å jobbe også ^^
Holder på å planlegge litt innkjøp nå i førsten
det jeg allerede har er:
* 1 stk Kicker zx2500.1 monoblokk
* 2 stk b2 HS15
* Det meste av kabler
* 2 stk Odyssey PC-1500 batteri
det som må kjøpes inn er:
* rett utstyr og verktøy!
* frontsett
* forsterker til frontsett (2 eller 4-kanaler)
* dempematter
* 2-din spiller - kenwood ddx-serie (kjøpes på ebay )
Og sikkert en del annet smådill så jeg får kjøpe inn etterhvert ^^
Denne gangen skal jeg også bli flinkere å legge ut bilder av arbeidet som blir gjort
Comment