Originally posted by Assa91
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
2000 Mitsubishi galant GLX B2 hs15 og kicker zx2500.1
Collapse
X
-
Ja. har du penger og får tak i en VR4 fanger så gjør for all del det
Avance er WAY to standard. Dog, jævla rått det og.VW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment
-
Hehe, målet er satt til noe som skal ligne på den iallefall! tviler sterkt på at det blir originalfanger men det blir en helt identisk iallefallfår se hva jeg finner utafor landets grenser
synst avance fangerene begynner å bli litt vel "vanlige"
men sykt tøffe er deMvh
Asbjørn Aarø
2000 Mitsubishi Galant 2.0 GLX + Kicker+ Kenwood + B2 +++
Comment
-
Tjaa, synst det er rått med evo panseret jegmen det er vel smak og behag! har forresten sittet og planlagt litt bygg av anlegget. Tenker jeg investerer i skikkelig frontsett og koax'er i hattehylla nå når jeg skal bygge om
Mvh
Asbjørn Aarø
Comment
-
Tenkte bare å bytte ut de som var der til noe litt skarperegode 2-veis koaksialer spiller jo vel heller det motsatte av bass!
men frontsett får førstepriMed et skikkelig frontsett så blir det egentlig ikke noe behov for hattehyller.
Takker forresten for tipsetvi får se hva som kommer inn etterhvert
Mvh
Asbjørn Aarø
Comment
-
Ikke så mye siden sisthar ribba hele bagasjerommet og skal sikkert snart til å kjøpe inn dempematter, ny spiller og frontsett ^^ det har gått litt treigt i anleggsbyggingen siden jeg akkurat har oppgradert bremsesystemet og skifta frontrute som sprakk i vinter. dermed har det vært litt tynt budsjett i det siste
men nå klør det nærmere i fingrene etter å komme igang igjen
Mvh
Asbjørn Aarø
Comment
-
Heisann, og ja det har nok stoppet litt opp på ubestemt tidhar desverre komt oppi en lei situasjon der jeg sikkert blir uten serfikatet på ubestemt tid. Derfor har jeg kommet oppi den situasjonen i forhold til økonomien der jeg vurderer å selge Lanten..
Håper iallefall ikke jeg blir så lenge uten serfikatet slik jeg får kjøpt meg en ny bil ^^ kanskje en ny lant
jeg tror ikke jeg vil selge anlegget da jeg sikkert kommer til å kjøpe inn samme komponentene når jeg får ny bil igjenså holder litt igjen på det. Men jeg lover iallefall at jeg skal komme mye sterkere tilbake når jeg har fått vite mer om serfikatet og fått en bil jeg garantert skal beholde en stund
blir likevel litt leit å kvitte seg med lanten når jeg var blitt så glad i den..
Mvh
Asbjørn Aarø
Comment
-
Originally posted by Assa91 View PostHeisann, og ja det har nok stoppet litt opp på ubestemt tidhar desverre komt oppi en lei situasjon der jeg sikkert blir uten serfikatet på ubestemt tid. Derfor har jeg kommet oppi den situasjonen i forhold til økonomien der jeg vurderer å selge Lanten..
Håper iallefall ikke jeg blir så lenge uten serfikatet slik jeg får kjøpt meg en ny bil ^^ kanskje en ny lant
jeg tror ikke jeg vil selge anlegget da jeg sikkert kommer til å kjøpe inn samme komponentene når jeg får ny bil igjenså holder litt igjen på det. Men jeg lover iallefall at jeg skal komme mye sterkere tilbake når jeg har fått vite mer om serfikatet og fått en bil jeg garantert skal beholde en stund
blir likevel litt leit å kvitte seg med lanten når jeg var blitt så glad i den..
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
Comment