Announcement

Collapse
No announcement yet.

2000 Mitsubishi galant GLX B2 hs15 og kicker zx2500.1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Assa91 View Post
    det er omtrent deg jeg vurderer! men vurderer også vr4
    VR4 fangere eller motor??
    VW Corrado - Prosjekt bil
    Mitsubushi Lancer - Bruksbil
    It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
    I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

^ Galant VR4 fra begynnelsen av nittitallet er også en fet bil!
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Hehe, var vr-fangerene jeg tenkte på ;p ja, liker godt de gamle også, men vr4 g8 er bare hærlig!
        Mvh
        Asbjørn Aarø
        2000 Mitsubishi Galant 2.0 GLX + Kicker+ Kenwood + B2 +++

Comment

Ah, så NICE! Det der kan du sette deg som mål ^ At den skal se slik ut.
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Ja. har du penger og får tak i en VR4 fanger så gjør for all del det
            Avance er WAY to standard. Dog, jævla rått det og.
            VW Corrado - Prosjekt bil
            Mitsubushi Lancer - Bruksbil
            It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
            I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

Hehe, målet er satt til noe som skal ligne på den iallefall! tviler sterkt på at det blir originalfanger men det blir en helt identisk iallefall får se hva jeg finner utafor landets grenser
              synst avance fangerene begynner å bli litt vel "vanlige"
              men sykt tøffe er de
              Mvh
              Asbjørn Aarø

Comment

Ja, gå for vr4-fronten da vettu. Er sjukt fet den også! Men luftinntak i panser ville jeg droppa.
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Tjaa, synst det er rått med evo panseret jeg men det er vel smak og behag! har forresten sittet og planlagt litt bygg av anlegget. Tenker jeg investerer i skikkelig frontsett og koax'er i hattehylla nå når jeg skal bygge om
                  Mvh
                  Asbjørn Aarø

Comment

Koax i hattehylla i tillegg til sub? Skal ikke heller bruke de ekstra kronene på dyrere frontsett? F.eks. dette, eller dette?
                    Sistnevnte har fantastisk lyd, bra midbass til å være 5,25"!! Særlig etter litt innspillingstid, mine har vel mellom 40 og 45 timer nå.
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Tenkte bare å bytte ut de som var der til noe litt skarpere gode 2-veis koaksialer spiller jo vel heller det motsatte av bass!
                      men frontsett får førstepri Med et skikkelig frontsett så blir det egentlig ikke noe behov for hattehyller.
                      Takker forresten for tipset vi får se hva som kommer inn etterhvert
                      Mvh
                      Asbjørn Aarø

Comment

Skjedd noe mer med Galant'en? Vil se mer til dette prosjektet.
                        Har en gang i fremtiden lyst til å ha en Galant selv også...
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Ikke så mye siden sist har ribba hele bagasjerommet og skal sikkert snart til å kjøpe inn dempematter, ny spiller og frontsett ^^ det har gått litt treigt i anleggsbyggingen siden jeg akkurat har oppgradert bremsesystemet og skifta frontrute som sprakk i vinter. dermed har det vært litt tynt budsjett i det siste men nå klør det nærmere i fingrene etter å komme igang igjen
                          Mvh
                          Asbjørn Aarø

Comment

Fått dempa noe Asbjørn? Virker som det stopper litt opp her?
                            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Heisann, og ja det har nok stoppet litt opp på ubestemt tid har desverre komt oppi en lei situasjon der jeg sikkert blir uten serfikatet på ubestemt tid. Derfor har jeg kommet oppi den situasjonen i forhold til økonomien der jeg vurderer å selge Lanten.. Håper iallefall ikke jeg blir så lenge uten serfikatet slik jeg får kjøpt meg en ny bil ^^ kanskje en ny lant
                              jeg tror ikke jeg vil selge anlegget da jeg sikkert kommer til å kjøpe inn samme komponentene når jeg får ny bil igjen så holder litt igjen på det. Men jeg lover iallefall at jeg skal komme mye sterkere tilbake når jeg har fått vite mer om serfikatet og fått en bil jeg garantert skal beholde en stund blir likevel litt leit å kvitte seg med lanten når jeg var blitt så glad i den..
                              Mvh
                              Asbjørn Aarø

Comment

Originally posted by Assa91 View Post
                                Heisann, og ja det har nok stoppet litt opp på ubestemt tid har desverre komt oppi en lei situasjon der jeg sikkert blir uten serfikatet på ubestemt tid. Derfor har jeg kommet oppi den situasjonen i forhold til økonomien der jeg vurderer å selge Lanten.. Håper iallefall ikke jeg blir så lenge uten serfikatet slik jeg får kjøpt meg en ny bil ^^ kanskje en ny lant
                                jeg tror ikke jeg vil selge anlegget da jeg sikkert kommer til å kjøpe inn samme komponentene når jeg får ny bil igjen så holder litt igjen på det. Men jeg lover iallefall at jeg skal komme mye sterkere tilbake når jeg har fått vite mer om serfikatet og fått en bil jeg garantert skal beholde en stund blir likevel litt leit å kvitte seg med lanten når jeg var blitt så glad i den..
                                Ah, okei. Kjipt å høre at flere som er uheldig om dagen. Ny 'lant er jo ikke feil, sikla litt på denne her om dagen jeg.
                                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Working...
                                X