Må du oppdatere Asbjørn!!! Kan ikkje ha so monge teasers her og kjøyre rundt med so strøkent bagasjerom no uten og syne det fram :P
Announcement
Collapse
No announcement yet.
2000 Mitsubishi galant GLX B2 hs15 og kicker zx2500.1
Collapse
X
-
-
Kan ikke si jeg har vært så aktiv på forumet siste året..:S men her er iallefall anlegget omtrent slik det står nå! Hadde planer om å få noen rustfrie stålplater over hullene på sidene, men har ikke komt så langt enda.. Endte opp med enkel 15" da doblekassa ble for stor for bagasjerommet mitt.. x) sorry for støvete bagasjerom og uklare bilder..! er bare lat som ikke har fått ut fingeren til å ta skikkelige bilder
Frontsettet jeg har nå er polk sr5250 midbasser med polk db 1001 diskanter som er delt aktivt på en kicker ix500.4
Anlegget har vært oppe og gått en stund, så dette er egentlig gammel nytt.. Har klart å holde hs15 subben i snart et år uten å sprenge den ellers har jeg litt lyst å teste et nytt frontsett med 6.5" istedetfor 5.25" som står der nå!
Noen som har erfaring med Image Dynamics? Vurderer å gå for innkjøp av ID XS-65 komp.sett fra statene! det har iallefall fått mye ros derifra!
Et par bilder av bilen til slutt!
Mvh
Asbjørn Aarø
2000 Mitsubishi Galant 2.0 GLX + Kicker+ Kenwood + B2 +++
Comment
Comment