Har ikke skjedd noe særlig mer siden forrige post her.
Men nå begynner ting og skyte litt fart.
en bulk pakke stp gold ankom postkontoret i dag.
fikk en pakke med litt småskruer og fiksfakseri fra dynabel i går.
Henta firkantjern for og lage ramme i bagasjen her om dagen.
Og lagde kasse til 1stk Morel elate 10. kassa blei på 80l, foreløpig lukka frem til bassporten kommer frem i posten:P
bilen er forøvrig uten stereo igjen da jeg har plukket ut alt i dag og spredd det ut over stuegulvet til min samboers store irritasjon Håper demping+sveising av ramme begynner i morgen hvis jeg klarer og vri meg unna overtid på jobben...
forøvrig noen som veit hvor mye strøm jeg burde kjøre på når jeg skal sveise. låner appartet til onkel, et hønndigert gammelt kempi apparat. og det går og bruke 2.5pinne? Det er 16x16 firknatjerne det er snakk om.
Spiller: Pioneer p6600DVD
Frontsett: Seas Lotus Performance
Sub:Morel Elate Sw10
Da er hvertfall bagasjen dempet. har ikke fått fiksa noe ramme enda pga nattejobbing.
har forøvrig også fått 0,5m med 30x10mm kobberskinne som blir delt i to og brukt til jording og til pluss skinne.
Bestilt 10m 50kvadrat kabel skal trekke fra minus og til bagsjen også. Har bytta ut originalbatteriet med et optima bluetop, tenker og plassere et til i bagasjen. i reservehjulsbrønnen. Har også kjøpt meg en brukt powermaster lader som skal inn med batteriet, blir koblet sammen emd resten av defa anlegget i bilen.
også et spørsmål som kanskje dere kan hjelpe meg med, hvor får man kjøpt gummi/plast/nylon hylser med 8mm hull i. samme med nylon skiver med 8mm hull...
Da har jeg fått knota litt med bilen igjen startet på rammen.
Sveiset mutter fast i gulvet. Bruker m8 bolter til og feste rammen.
Lagd "rack" til delefiltrene
"racken" uten delefiltre.
Forsterker bak "rack" skal kun brukes til bakhøyttalerne når jeg har passasjerer, skal kunne skrus av og på med bryter foran.
Pluss kabelen var litt kort, så bruker en automatsikring som skjøt
Nesten tom for jern, så må ut og skaffe litt mer i morra. Subben skal støpes inn i siden på motsatt side av delefiltre og forsterker.
Koblet opp 300a automatsikring foran ved batteri. ble litt langt strekk mellom batteri og sikring (ca 40cm) men måtte bli sånn for at det skal se litt bra ut i tillegg.
Baki har jeg bare koblet det opp midlertidlig for og ha noe lyd i bilen mens jeg venter på forsterkeren jeg har bestilt.
Har ikke skjedd så mye med anlegget i dag. Har trekt om 2 deksler for og skjule setebeltene bak.
Så slik ut før.
Nå er de svarte i stedet det grå klipset skal lakkeres sort etterhvert.
Har fiksa ny Sub til inne anlegget i dag. Nesten ferdig, mangler kun port og kasse. Sitter et Morel elate 10" element i den. 300w innebygd forsterker. Langt mer enn hva elementet trenger. Så har justert den endel ned.
Har ikke fått gjort så mye med bilen stereomessig i det siste da jeg venter på utstyr.
Men har fått byttet drivknute.
Har også fiksa panseret siden det så ut som noen hadde vaska det med stålull.
Sånn var det før.
Så plutselig "karbon"
Ser helt ok ut, mye bedre enn den slitne lakken
Brukte forøvrig en billig vinyl fra ebay. Var jævla knot og få lagt på. Så ble desverre ikke helt strøkent. Men jeg er fornøyd
Comment