Har ikke noen umiddelbare planer om det, ettersom opel`n fusker å lite anlegg x)
*Kremt* er jo bare å dukke opp uten anlegg også! Ingen unnskyldning at man ikke har noe til anlegg, dette er nemling ingen god gammal "tissen min er lengre en din"-konkurranse
*Kremt* er jo bare å dukke opp uten anlegg også! Ingen unnskyldning at man ikke har noe til anlegg, dette er nemling ingen god gammal "tissen min er lengre en din"-konkurranse
Drammenstreffet: 26. Mars
Skjærtorsdag: 1. April
Skavvi seee... Hvilken inntreffer først sa du?
Ojda:P leste 26. April jeg men da skal jeg nok ikke ivei nei, litt dårlig med penger siden innslaget til starteren min gikk av me pensjon:P å til sverige må jeg!
Mvh Joakim Hestad
93267897
Audi A6 1.8T Quattro 2001mod Stasj dynabel, Ground Zero.
Golf II 1,6TD
Ojda:P leste 26. April jeg men da skal jeg nok ikke ivei nei, litt dårlig med penger siden innslaget til starteren min gikk av me pensjon:P å til sverige må jeg!
Kjøpt deg starter?
Jeg fiksa starter til nissan min på ebay, ~600,- ferdig levert
Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Kjøpt deg starter?
Jeg fiksa starter til nissan min på ebay, ~600,- ferdig levert
Ja, men leverte den tilbake, viste seg at batteriet hadde tatt kvelden! :O (Oddesey PC1700!)
Tålte ikke å bli helt utladet kun 2 ganger i løpet av en kveld mens bilen var i gang! :S
Håper å få reklamert på d..
Mvh Joakim Hestad
93267897
Golf II 1,6TD
I dag var ingen god dag...
Det hele begynnte med at bilen ikke startet (fikk ikke engang lys i lampene i dashbordet), så jeg begynnte å måle litt.. Ingen spenning på +polen foran... så tenkte jeg at jeg skulle ta en titt nede i hjulbrønnen hvor batteriene er, men så langt kom jeg ikke for nå går ikke bakluka opp! :S
Å for de som har fulgt litt med på denne tråden så vet dere at det ikke er så veldig enkelt å komme til bagasjerommet fra innsiden av bilen.. Så ble bare veldig sint å gav opp :P Skal prøve til igjen i morgen, når det blir litt lysere ute..
Mvh Joakim Hestad
93267897
Golf II 1,6TD
Comment