Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ultirat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvorfor monterer du ikke den 4 tommeren under gitteret som sitter orginalt?

Comment

• Er ikke plass så derfor har jeg laget en litt alternativ løsning som jeg syns ble penere også. Den er trekt i skai nå da men har ikke fått tatt et bilde enda.
      Tor Martin Ølberg
      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Softmod

Nå er det natta. gn.
        Tor Martin Ølberg

Comment

• Looking goooooooood! Ser ut til at du fikk til OK vinkling på diskanten der også...
          Hvor cirka treffer de? Om jeg ikke husker feil har de diskantene innebygd vinklingsendring (?)
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• "har de diskantene innebygd vinklingsendring (?)"
            Nei de har ikke. De er fixed. De peker circa mot taket i midten. Er ikke målt noe særlig så det er veldig på gefulhen
            Tor Martin Ølberg

Comment

• Originally posted by tmolberg View Post
              "har de diskantene innebygd vinklingsendring (?)"
              Nei de har ikke. De er fixed. De peker circa mot taket i midten. Er ikke målt noe særlig så det er veldig på gefulhen
              Høres greit ut. Da blanda jeg med de andre diskantene 'Trustno1' hadde, er vel JBL.
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Jau, alpine har også noen diskanter som du kan justere litt på. Vi får se hvordan det går. Planen er å få koblet det opp i løpet av helga (med delefilter) for å hørre hvordan det låter. Så skal jeg få lagt opp en til signal kablet, satt opp mcintoshen samt legge 6x par med høytalerkabel. Gjenstår en del jobb men jeg regner med å være ferdig til 21. aug.
                Tor Martin Ølberg

Comment

• Ikke enda. venter spent på posten
                  Tor Martin Ølberg

Comment

• Blir små updates framover så legger ut et bilde i ny og ne som nå.

Diskanthus til høyresiden. Lite å pusse? -.-
                    Forøvrig har jeg snakket med en møbeltapetserer angående trekking av a stolpen. 1000-1500 spenn per a stolpe skulle han ha. Noen som kan gjøre det rimeligere? Hvis ikke så får jeg nesten bare be fattern om litt hjelp med finansen
                    Tor Martin Ølberg

Comment

• Kan du ikke prøve å trekke den selv?
                      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• mtp hvordan dørtrekket ble så har jeg fint lite lyst
                        Tor Martin Ølberg

Comment

mtp hvordan dørtrekket ble så har jeg fint lite lyst
                          Prøv å legge ut en "Ønsket kjøpt" post eller send PM til div dudes, vet det går ann å få det gjort billigere privat her inne

F.eks Installbay (trooor jeg det var) skulle ha 3k for å støpe og trekke mine stolper.
                          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

mtp hvordan dørtrekket ble så har jeg fint lite lyst
                            Syntes ikke det ble så verst jeg. Uansett kan du vel hvertfall prøve selv først, også kan du
                            i verste fall ta det av før det herder skikkelig? Bruke lim som bruke lang tid på å herde?
                            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Er kun en ting som duger til å trekke sånne ting og det er vinyl 1 og kontaktlimet fra Installbay. Har du skikkelig vinyl og riktig lim, så lærer du deg fort å trekke sånne ting. Skal man derimot plundre med ustrekkbar vinyl og dårlig spraylim, er man garantert fiasko.
                              [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                              [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                              [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

• Joakim har sikkert ett poeng, Tor. Handle litt go'saker fra Installbay da?
                                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Working...
                                X