Hvorfor monterer du ikke den 4 tommeren under gitteret som sitter orginalt?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ultirat
Collapse
X
-
Originally posted by tmolberg View Post"har de diskantene innebygd vinklingsendring (?)"
Nei de har ikke. De er fixed. De peker circa mot taket i midten. Er ikke målt noe særlig så det er veldig på gefulhen¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Jau, alpine har også noen diskanter som du kan justere litt på. Vi får se hvordan det går. Planen er å få koblet det opp i løpet av helga (med delefilter) for å hørre hvordan det låter. Så skal jeg få lagt opp en til signal kablet, satt opp mcintoshen samt legge 6x par med høytalerkabel. Gjenstår en del jobb men jeg regner med å være ferdig til 21. aug.Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Blir små updates framover så legger ut et bilde i ny og ne som nå.
Diskanthus til høyresiden. Lite å pusse? -.-
Forøvrig har jeg snakket med en møbeltapetserer angående trekking av a stolpen. 1000-1500 spenn per a stolpe skulle han ha. Noen som kan gjøre det rimeligere? Hvis ikke så får jeg nesten bare be fattern om litt hjelp med finansenTor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by tmolberg View Postmtp hvordan dørtrekket ble så har jeg fint lite lyst
F.eks Installbay (trooor jeg det var) skulle ha 3k for å støpe og trekke mine stolper.Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Originally posted by tmolberg View Postmtp hvordan dørtrekket ble så har jeg fint lite lyst
i verste fall ta det av før det herder skikkelig? Bruke lim som bruke lang tid på å herde?¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Er kun en ting som duger til å trekke sånne ting og det er vinyl 1 og kontaktlimet fra Installbay. Har du skikkelig vinyl og riktig lim, så lærer du deg fort å trekke sånne ting. Skal man derimot plundre med ustrekkbar vinyl og dårlig spraylim, er man garantert fiasko.[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
Comment