Originally posted by Tony
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ultirat
Collapse
X
-
139dB med 1700w tyder på brukerfeil ja Regner med golfen overskrider det tallet ganske lett etterhvert, selv om det er godlyd som er fokuset her
Når man snakker om sprengte subber så er det som regel svidd spole man mener. Har ofte kjørt elementertil maksimal slaglengde og sikkert litt over uten at de har tatt skade av det, låter bare "litt" stygt der og da.Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Njaa, har hatt noen elementer som har laget ulyd etter å ha fått for mye effekt over en viss periode. Spolen var derimot ikke svidd, men det bare låt rimelig basj ut etterpå...Tor Martin Ølberg
Comment
-
Originally posted by TakeTheTime View PostSer bra ut det der. Men hadde jeg vært deg hadde jeg dempa hjulbue/tårnene MYE mer, mtp. veistøy.
Samtidig så venter jeg på odren fra ketil som er betalt for.Tor Martin Ølberg
Comment
-
Aha skjønner. B2-mattene er jo gode da Men jeg skal prøve med splen over dem igjen for å fjerne enda mere støy fra hjula.
Originally posted by Tor Ølberg View PostSamtidig så venter jeg på odren fra ketil som er betalt for.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Det var ikke ment som et hint. Han tar tiden han trenger Så lenger jeg får det FØR neste års sesong starter så er jeg fornøyd Trenger ikke høytalerne for å begynne på dashbordet. Regner med å fortsettet på sveisingen imorgen samt rive ut resten av dashbordet.
Jeg får de nye B2 mattene, litt mindre etter hva jeg har blitt innforstått med men skal visstnok være minst like bra noe jeg satser på mtp. hvor bra b2 mattene er fra før av. Gleder meg virkelig til jeg får koset fra Jay.Tor Martin Ølberg
Comment
-
Så lengere baki her at ikke du skulle ha varmekanalene i dashen som blåser ut til siden. mener Crazytaxi prøvde dette i sin golf 3 og det var ingen suksess. dogget visst ganske så heftig på siderutene.
ellers ser dette veldig bra utOle Petter Holelien
Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
Comment
-
Sidevidene kan rulles ned! Selv i 20 minus ;p
Hva tyckes?Last edited by Tor Ølberg; 13-11-2010, 20:11.Tor Martin Ølberg
Comment
Comment