Ser veldig bra ut. Nesten så det begynner å klø i fingrene etter å få ut fingeren å gjøre ferdig den golfen i garasjen her......
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ultirat
Collapse
X
-
Ole Petter Holelien
Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
-
blir ei solid ramme det derOle Petter Holelien
Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
Comment
-
Originally posted by Tor Ølberg View PostEr det planen er vettu! Tåler det min vekt så tåler det et krasj
Planen er å bygge greiene så hardt og stivt at skulle en krasje så overlever hvertfall bilstereoen
er det 20x20 stål du bruke?Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
er det tykke nok vegger på det til at du kan gjenge opp i stålet da?Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
Comment
-
Originally posted by Tor Ølberg View PostFår jeg revetalsgodkjenningen?
bruk den som bilrampe, så kan man se på saken..Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Comment
-
Jepp det må det. Skal ikke ha noen trekk på instalasjonen jeg Så hvis en viss Thomas Ekeli og Kent Olav Moe prøver å trekke meg på install så skal de jaggu meg få prøve og ødelegge installen... Glhf sier jeg. Dette skal sitte dønn fast.
Men på en annen side så gjør jeg det mer for morro. Syns det er morro å sveise + en lærer litt i samme slengen mtp gjenging og diverse skruing + alternative løsninger i forhold til hva andre har gjort.
Uansett så ryker dashbordet ut i helga er planen. Har lyst og begynne å støpe kassene til subbene så lurer litt på om jeg skal begynne med å legge først lag med glassfiber i bagasjerommet. Men vi får se. Mye som skal gjøres og jeg gjør en hel del hver dag er ikke bare bare og slipe, sveise, slipe mer, slipe slipe slipe + tilpasse alt siden alt går med vinkelsliper som ikke er helt nøyaktig mtp lengde eller vinkel...
Uansett, stay tuned.
P.S Kom med kommentarer, tips og ideer sier jeg ja takk tilTor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by Tor Ølberg View PostJepp det må det. Skal ikke ha noen trekk på instalasjonen jeg Så hvis en viss Thomas Ekeli og Kent Olav Moe prøver å trekke meg på install så skal de jaggu meg få prøve og ødelegge installen... Glhf sier jeg. Dette skal sitte dønn fast.
Men på en annen side så gjør jeg det mer for morro. Syns det er morro å sveise + en lærer litt i samme slengen mtp gjenging og diverse skruing + alternative løsninger i forhold til hva andre har gjort.
Uansett så ryker dashbordet ut i helga er planen. Har lyst og begynne å støpe kassene til subbene så lurer litt på om jeg skal begynne med å legge først lag med glassfiber i bagasjerommet. Men vi får se. Mye som skal gjøres og jeg gjør en hel del hver dag er ikke bare bare og slipe, sveise, slipe mer, slipe slipe slipe + tilpasse alt siden alt går med vinkelsliper som ikke er helt nøyaktig mtp lengde eller vinkel...
Uansett, stay tuned.
P.S Kom med kommentarer, tips og ideer sier jeg ja takk tilMvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Comment
Comment