Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ultirat
Collapse
X
-
Da er det blitt gjort en hel del idag. Dashbord er blitt rivd ut sammen med det meste annet i bilen..
Her kommer bildene. God plass til kasser som visse andre mente at det ikke var...
Liten takk til Jonas som hjalp til med demonteringen, du skal få mer jobb Jonas bare vent
Jonas tautra goes snikey snikeyTor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Da er første lag med glassfiber lagt på dashbordet. Mye tilpassing og mangler samt at jeg skal legge rundt 5-10 lag med glassfiber for å få det dønnsterkt. Tilpassing/festing av diverse knapper og instrumentpanel tar jeg etter hvert som jeg tilpasser kassene. Når kassen er ferdiglagt så skal det legges dempematter rundt, for å gjøre det litt mer mykt i tilfelle krasj. Biltilsynet var visstnok ikke så veldig glad for et dønn solid dashbord
Kommenter gjerne. Hva synes folket?
Tor Martin Ølberg
Comment
-
Ser meget bra ut, dvs.. det ser ikke ut, men det er bra!Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Hmm, da ser det ut til at han dovregubben trenger litt hjelp. For akkurat nå ser jeg ikke helt hvordan jeg skal få presset ut 18 liter ut av hver side.
Hvordan i alle dager har folk klart å få plass til så mange liter i et dashbord? Tok det nettopp ut og det så rimelig spinkelt ut. Får ikke plass til en 10 litersbøtte der en gang.... Hmmm Hmm HmmmTor Martin Ølberg
Comment
-
Originally posted by Tor Ølberg View PostHmm, da ser det ut til at han dovregubben trenger litt hjelp. For akkurat nå ser jeg ikke helt hvordan jeg skal få presset ut 18 liter ut av hver side.
Hvordan i alle dager har folk klart å få plass til så mange liter i et dashbord? Tok det nettopp ut og det så rimelig spinkelt ut. Får ikke plass til en 10 litersbøtte der en gang.... Hmmm Hmm HmmmMvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Joa, har vært ute og mildt sagt modifisert dem nu. Har vel henta ut 2-3 liter ekstra nå med noen store høl i kassene ;p
Kommer nok en update i slutten av uka eller noe. Da skal jeg ha ordna ramme til instrumentpanelet + spiller og litt diverse ymse kos.Tor Martin Ølberg
Comment
Comment