Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ultirat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Jeg liker måten du holder Mosconi'en din i plastikk for å holde den mest mulig strøken til du er ferdig.
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Såklart, når en ikke får utstyr kasta etter seg så må en ta vare på det lille man har. Jeg driter ikke penger heller liksom...
        Tor Martin Ølberg

Comment

• Fikk du ikke den der kasta etter deg på NM da??
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Nåja, betyr ikke at jeg kan bruke den til dasspapair liksom Jeg fårke ny om jeg ødeleggern
            Tor Martin Ølberg

Comment

• Da er det blitt gjort en hel del idag. Dashbord er blitt rivd ut sammen med det meste annet i bilen..
              Her kommer bildene. God plass til kasser som visse andre mente at det ikke var...
              Liten takk til Jonas som hjalp til med demonteringen, du skal få mer jobb Jonas bare vent

Jonas tautra goes snikey snikey
              Tor Martin Ølberg

Comment

• Da er første lag med glassfiber lagt på dashbordet. Mye tilpassing og mangler samt at jeg skal legge rundt 5-10 lag med glassfiber for å få det dønnsterkt. Tilpassing/festing av diverse knapper og instrumentpanel tar jeg etter hvert som jeg tilpasser kassene. Når kassen er ferdiglagt så skal det legges dempematter rundt, for å gjøre det litt mer mykt i tilfelle krasj. Biltilsynet var visstnok ikke så veldig glad for et dønn solid dashbord

Kommenter gjerne. Hva synes folket?

Tor Martin Ølberg

Comment

• Ser meget bra ut, dvs.. det ser ikke ut, men det er bra!
                  Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                  [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                  Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

• Ser bra ut dette! Blir spennende å se sluttresultatet.

Har lyst til å bygge om dashen til neste år selv også.
                    Får satse på å evt. lære av dine feil.

Blir det advanced 5 eller 7 til neste år?
                    Olav L.
                    Volvo 740 GLT -90

Comment

• 7 eller unlimited tenker jeg. har ikke bestemt meg
                      Tor Martin Ølberg

Comment

• Hmm, da ser det ut til at han dovregubben trenger litt hjelp. For akkurat nå ser jeg ikke helt hvordan jeg skal få presset ut 18 liter ut av hver side.
                        Hvordan i alle dager har folk klart å få plass til så mange liter i et dashbord? Tok det nettopp ut og det så rimelig spinkelt ut. Får ikke plass til en 10 litersbøtte der en gang.... Hmmm Hmm Hmmm
                        Tor Martin Ølberg

Comment

• Originally posted by Tor Ølberg View Post
                          Hmm, da ser det ut til at han dovregubben trenger litt hjelp. For akkurat nå ser jeg ikke helt hvordan jeg skal få presset ut 18 liter ut av hver side.
                          Hvordan i alle dager har folk klart å få plass til så mange liter i et dashbord? Tok det nettopp ut og det så rimelig spinkelt ut. Får ikke plass til en 10 litersbøtte der en gang.... Hmmm Hmm Hmmm
                          Du må vel bygge mer opp i forkant tenke jeg.. det vil vel hjelpe på.
                          Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                          Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                          Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                          -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

• LIKER! stå på!

Comment

• Stå på Tor, du tar helt av. Men ordner det seg med dashbordkassene?
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Joa, har vært ute og mildt sagt modifisert dem nu. Har vel henta ut 2-3 liter ekstra nå med noen store høl i kassene ;p
                                Kommer nok en update i slutten av uka eller noe. Da skal jeg ha ordna ramme til instrumentpanelet + spiller og litt diverse ymse kos.
                                Tor Martin Ølberg

Comment

Working...
                                X