Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ultirat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dæven da har dovregubben fått enda mer utstyr fra en festlig liten DJ fra krsand.
    På den andre siden må jeg si meg imponert og konstruksjonen av elementene til B2, ikke no pølseoppheng her i gården nei. Skikkelig solide saker. Dempemattene jeg fikk er av den nye typen som har litt tjukkere aluminium enn den gamle. Jævla tunge matter hvertfall. satser på de sitter som et skudd i golfen ;p Kabelen er noe av det beste jeg har vært borti. Sølvfortinnet 50 kvadrat... blir ikke bedre enn det, slepper en irringen som kobber samtidig som en får bedre ledeevne.

Imorgen blir det demping, demping og litt mer demping. Stay tuned!
    Last edited by Tor Ølberg; 27-12-2010, 00:08.
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Blir helt konge det her.
      Ang disk i bilen så har jeg dårlig erfaring med feks Kenwood sin som fulgte med spilleren min. 5 grader under null og den vil ikke starte. 15-20 minus = disk error...
      sigpic

Comment

• Tenker du på harddisken som skal fungere med carputeren? Må slutte å være så pesimist alle samen. Det går seg til Funker det ikke så har jeg en reserveløsning som nok funker som gull og grønne skoger : ))
        Tor Martin Ølberg

Comment

• Originally posted by Tor Ølberg View Post
          Tenker du på harddisken som skal fungere med carputeren? Må slutte å være så pesimist alle samen. Det går seg til Funker det ikke så har jeg en reserveløsning som nok funker som gull og grønne skoger : ))
          Den jeg tenkte på ja. Men har aaldri vært pesimistisk jeg , bare min erfaring.

Hva sier "mor" om det "raserte" dashbordet? hehe.
          sigpic

Comment

• Hun sier ikke no, hun syns det er kult ;D Tror nok hun egentlig bryr seg fint lite da hun har en bil selv og far har en bil også (som jeg kjører nu )
            Tor Martin Ølberg

Comment

• Dæææven en julegave?

Midlertidig framkomst middel fram til golfen er ferdig ;D

et batterirack tar form

En dashbord form tar form

Da har en fått hovedkort til carputeren, mangler fremdeles PSU og skjermen men det er på vei.
              Samt en mangler spiller, men ser ut til at jeg har klart å ordne noe alikevel. Nå gjenstår det bare å få skaffet penga

70kvadrat og 50 kvadrat. Må si 50kvadraten fra b2 er bedre enn elektriker 70kvadraten som er stiv som et jævla helvete.
              Takk til B2 Audio for en fin sponsoravtale.
              Last edited by Tor Ølberg; 29-12-2010, 01:35.
              Tor Martin Ølberg

Comment

• den RK,n er nok litt stivere enn bilstereokabelen ja
                hvorfor ikke dobbelt opp med 50mm2 da?
                MVH, Øivind Sandvik
                sigpic
                www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                www.sandviksbassogbongel.com

Comment

• Han har vel ikke kjøpt nok til det? Men om du har det Tor, så hadde jeg kanskje vurdert det. Lykke til videre!
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                  Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Har ikke rå til mer 50 kvadrat Men nei ærlig talt så trenger jeg ikke mer en 50 kvadrat bak. Bruker RKen bak grunnet at B2en er lettere å jobbe med mtp forsterkerne som har litt rare veier ledning skal gå.

TTT: Nei jeg har ikke kjøpt nok til det, KANSKJE jeg har nok til det men hmm er ikke verdt det, er ikke dbdrag jeg skal stille i liksom. Ved moderat volum så vil jeg nok merke ganske lite spenningsfall uansett. Neste som står på strømsiden er å oppgradere the big three. får se om jeg får tatt ut fingen ut av ræva og gjort det. Første prio er å få ferdig instalasjonen inni bilen. TB3 tar ikke så lang tid å få ordna til så det tar jeg en gang jeg har tid etter alt er ferdig.
                    Tor Martin Ølberg

Comment

• Her blir det dasj

Tor Martin Ølberg

Comment

• Skal si du har ordnet deg, sponsing og egen håndtlanger i verkstedet
                        Mvh
                        Pål Andréas Bryng
                        Bilstereosenteret.no
                        Vi forhandler bl.a.:
                        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

• Slaver må en ha hvis en skal komme seg et sted vettu. Men nei, er vel heller det at fatteren mente min måte og lage dash på var ræva så da sa jeg til han, du får gjøre det selv da hvis du har en bedre metode. Han tok utfordringen
                          Tor Martin Ølberg

Comment

• Da har en hatt ræva full av polyester igjen for å lage "bøttplugg" i følge en hvis hamarlending.... Joa det er laget i baken men er nok ikke oppi ræva.

Siste gang jeg bruker plastikk som maskering ass... Går ikke an og få til noen form for skikkelig former. Takk gud og lov for at det ikke blir sett.....

Siden som endte opp som den jævligste

Tilpassing, tilpassing, tilpassing. Fattern har visst en del gode ideer på lager. Hatten av for fattern, han kan visst en del.

Dopapir er viktig og ha når en skal lage buttplugg. På en annen side så kan dere legge merke til at "kassen" går helt inntil ruta, son ca hvertfall. Litt tilpassing gjenstår på den siden men det går nå framover.

Tor Martin Ølberg

Comment

• er ikke noe i veien for å bruke plastikk som maskering hvis du bruker det riktig
                              Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                              Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                              Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                              -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

• Da innrømmer jeg at jeg ikke har lært og bruke det riktig Aluminiumsteipen funka mye bedre mtp formene jævla mye mer tidskrevende vel og merke. Brukte 3-4 dager med aluminiumsteipen. Med plastikken var det gjort på 2 timer.
                                Tor Martin Ølberg

Comment

Working...
                                X