øhh. kremt jeg er ifra Løten og ikke Hamar Tor...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ultirat
Collapse
X
-
-
Originally posted by Tor Ølberg View Postog galninger som kjører med xenonkit som blender deg opp i ræva til de grader...Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Originally posted by Haakon O View PostLøten ja.. Ellers kun kjent for Cowbow-Laila og kamel-oppdrett
Comment
-
Kan ta med, men har sett deg "litt" beruset før så vet ikke helt om du skal få smake
Comment
-
Andre "kasse" på plass. Begynner å ligne på noe. Riktignok er det bare et deksel foreløpig men det blir en kasse rimelig snart
Gjenga opp og skrudd fast. Passa som smukt dette. Skal nevnes at skruene blir bytta ut med noe køstum jeg ordner selv så til dere som skulle ønske og stjæle noe. Good luck, dere kommer til å trenge det : )
Venstre siden..
Høyre kasse, kappa opp og lagt nye lag med glassfiber. brukte duk denne gangen her så ble en del bobler men får kompansere med å legge flerne lag.
Venstre kasse
Forsterkeren står litt skjeivt fordi jeg ikke har vært helt stødig med vinkelsliperen. Fikses i løpet av morgen dagen.
Detalj... noe en revetalgubbe savner sårt?
Cøstum M4 Gjengetapp. Måtte forlenge gjengetappen pga dårlig planlegging Samme gjelder en hel haug med andre borr som måtte og forlenges med litt ghettoknoting.Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
bruke du den gjengetappen i drill? heheMvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Jepp Går mye fortere og resultatet er prima. Veit du egentlig skal bruke svingjernet for det men jeg gir faen. samme resultatet. Det som kan skje derimot er at tappen knekker men da drar en til biltema og kjøper nytt ;pTor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by Tor Ølberg View PostJepp Går mye fortere og resultatet er prima. Veit du egentlig skal bruke svingjernet for det men jeg gir faen. samme resultatet. Det som kan skje derimot er at tappen knekker men da drar en til biltema og kjøper nytt ;p
Tar vel mindre tid og ta det for hånd enn å dra på temaen for å kjøpe nytt? heheMvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
Comment
-
må jo være litt customMvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Comment
Comment