Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ultirat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bruker bare gjengetapper som er beregnet for å kjøre med maskin jeg... Würth sine maskintapper er geniale! Sponer langt bedre enn "vanlige" tapper og lager mye penere gjenger!
    Null problem å bruke vanlige tapper i drillen også!

Break free-spray og en stø hånd på drillen, så går det så det spruter!
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

• Originally posted by Joakim View Post
      Bruker bare gjengetapper som er beregnet for å kjøre med maskin jeg... Würth sine maskintapper er geniale! Sponer langt bedre enn "vanlige" tapper og lager mye penere gjenger!
      Null problem å bruke vanlige tapper i drillen også!

Break free-spray og en stø hånd på drillen, så går det så det spruter!
      Men med tanke på hvor mye kast det kommer til og være i den gjengetappen der, så vet jeg ikke om jeg hadde brukt den i noen drill da.. :P
      Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
      Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
      Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
      -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

• Freser jo ikke drillen opp på "hundretusen" omdreininger heller når man gjenger opp, er man forsiktig så går det der så det suser bare husk å bruke "smørespray" for å gjøre hele operasjonen knirkefritt
        |HonkyTonky
        |Pioneer||Rockford-Fosgate
        |Rockford-Wall in Progress

Comment

• Eller gi faen og la det gå som det går. Og det går. Kastet i gjengetappen er ikke så gærent så du skal ha det til heller Kent Olav.

EDIT: Men faen til negative holdninger om køstumifiseringa mi Vil du jeg skal begynne å balansere skiten som vi gjør på jobb? Helt til det er 0.1mg kast.
          Last edited by Tor Ølberg; 12-01-2011, 00:55.
          Tor Martin Ølberg
          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Midlertidig testoppsett for å få satt opp alt av programvare og gjør alt klart til når det skal inn i bilen. Ble en 1.5TB disk som jeg hadde liggende og slenge en plass. PSUen blir bytta ut til en 12v psu jeg har nettopp motatt.

XBMC, Funker ok. Men windows versjonen takler ikke 1080p decoding med ion chippen så blir mest sannsynlig at jeg går over til linux.

Sløts with nuts

Skurrete bilde, men viser at ramma ikke er så skjev som jeg forventa... Selv om den er laga på ghettomål og tilpassa litt etter som jeg gikk framover.

Litt kjipt å måtte kappe i ramma for å kunne få inn kablene som skal inn i forsterkeren. Tenkte ikke på dette når jeg lagte ramma selvsagt... -.-
            Last edited by Tor Ølberg; 15-01-2011, 16:26.
            Tor Martin Ølberg

Comment

• "ghettomål" det var dagens ord og uttrykk. Nå kan jeg smile resten av kvelden.
              Koselig å se at prosjektet ditt går fremover.
              Mvh
              J. Holm
              www.b2audio.com
              http://facebook.com/b2audio

Comment

• Tar ghettoen til nye høyder vettu.
                Tor Martin Ølberg

Comment

• Ikke stort med intresant å tilføre bortsett fra at jeg nå har 20 ark med splen på vei samt en ODR spiller + kobberskiver fra sandviken som skal brukes til jordingsrail og plussrail. (Takk til Judys Bilstereo som bistår med spons på splen)

Ellers er det som er blitt gjort for tiden er tilpassing av kasser samt flerne lag med glassfiber, skit jobb men begynner å nerme seg noe som er dugbart. Ligger på rundt 5-14 lag avhengig av plassen. Trenger noen lag her og der men el dovre jobber med saken.

Skal få tatt noen bilder i løpet av helgen om det er interesse av og se hva dovregubben driver med
                  Tor Martin Ølberg

Comment

• Tar en sandvik... Mitt gulv er lastet med, skikkelig bilstereo

Backupspiller?

Dæven, hva har dovregubben fått i posten?

Quote fra en meget kjent mand "What all teamcars should have on their side"

mmmmm

"‎Rune Karlstad

Rune says: (10:42:12 PM)
                    men fy faen å digg det blir å få lyd da man tar et par sanger og bare skrur opp til max og bare sitter der å runker til lyden, haha"
                    Tor Martin Ølberg

Comment

• Det var da som faen å du skulle legge ut den kommentaren der alle steder da : P
                      SQ Saab 9-3
                      Team dynaBel

Comment

• hellig kommentar
                        Tor Martin Ølberg

Comment

• Blir vel ikke noe musikk å nappe etter av å henge rundt på forumet..
                          Mindre prat, mere jobbing.. .Var dekke de hu sa?
                          ~Mentalt etterpåklok nybegynner

Comment

• Tjaa. Sitter å venter på at isen på insiden av bilen skal gå vekk. står 2 varmeovner på full guff inni der nå så er det ut å legge matter...
                            Tor Martin Ølberg

Comment

• Fin samling du har der Vilke matter er de der grå ved siden av B2 mattene?
                              sigpic

Comment

• Silent Coat 8mm akustisk dempematter, totalt 20 lag der, og alt skal inn i bilen om jeg får plass :P tenker meg rundt 2-3 lag i golvet og en del lag i torpedoveggen. 1-3 lag i taket avhengig av hvor mye plass det er.

Må nesten se hvordan det går framover.
                                For øyeblikket står bilen te tørk, har visst komt en del vann inn i bilen av noen grunn, veit ikke hvorfor men må finne det ut...

Noen som har noen tips og råd?
                                Tor Martin Ølberg

Comment

Working...
                                X