Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ultirat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tor, skal du bruke de terminalene som er på siden av batteriet (der Odyssey-logoen er), rett ved metallet som går over der?
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Nei skal ikke det : ) Hence stålstangen er så nerme. Skulle jeg gjort det hadde jeg tenkt ut en annen plan
      Tor Martin Ølberg
      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Ser bra ut dette. Du skal ha for stå på vilje. Den hender blir fraværende her gitt....
        Ole Petter Holelien
        Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
        Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
        Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

Comment

• Prøver å få bilen ferdig til juni vettu og da må en jobbe som faen for å få det til. Fremdeles mye som står igjen men det er faktisk morro og jobbe nå Holde på til langt på natt er koselig. Fikk ingen klager av naboer heller for å drive på med vinkelsliperen kl 2 på natta
          Tor Martin Ølberg

Comment

• hehe det er bra. Håper min skal bli noe lydtett og. 10cm glave, sponplate og tilslutt gipsplate på alle vegger. I taktet blir det 20cm glava og sponplater. Men får vel få ut fingeren jeg å og bli ferdig. Hadde liksom som mål å være helt ferdig med bilen 1 mail. Men ser ut til det kan bli tøft gitt...
            Er bare så jævlig kaldt ute...
            Ole Petter Holelien

Comment

• Kle på deg ekstra klær og få fingern ut. Litt kulde har aldri stoppa meg : ))
              Tor Martin Ølberg

Comment

• Nei det skal du ha. Rart med det hvordan man blir mere reservert når man bli eldre gitt.. Blir liksom litt mer kravstor.
                Ole Petter Holelien

Comment

• Originally posted by Judys Bilstereo View Post
                  hehe det er bra. Håper min skal bli noe lydtett og. 10cm glave, sponplate og tilslutt gipsplate på alle vegger. I taktet blir det 20cm glava og sponplater.
                  Det tok jaggu 5 sek før jeg skjønnte at dette ikke dreide seg om bilen din.. nå begynte jeg jaggu å lure ;D

Heia Tor! Er det så nøye om de kassene blir helt like a? One Of A Kind jo! ;D
                  Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                  [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                  Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

• Tjaaa, njaaa jooo Vil jo ikke ha ghettopreget igjen selv om bilen ser ut som et dass fra utsiden
                    Tor Martin Ølberg

Comment

• Har vært litt uti garasjen og fått gjort litt. Ikke stort som er veldig dokumentbart materiell siden det eneste jeg har drevet med er tetting av kassene som aldri ser ut til å bli tette av en eller annen jævla grunn.

På den andre siden funker den ene kassen veldig bra, hele huset rister under burping av sinustoner
                      Ellers lurer jeg litt på hvordan jeg skal få festa tingene.
                      Slik jeg ser for meg og feste kassene er og borre 2 høl opp på hver side (2 oppe og 2 nede) også sette en mutter på som jeg sveiser fast til karroerseriet.
                      Med batteri,carputer og div racket så tenkte jeg og bare borre rett gjennom hjulbrønnen og bruke mutter på baksiden samt klaske på en god dash med tektyl for å forhindre det fra å ruste.
                      Forsterkerracket vet jeg ikke helt hvordan jeg skal få festet da dieseltanken er rett under der så jeg er litt redd for at jeg borrer rett igjennom den som igjen ikke er en helt god ide. Å sveise ramma til karroeseriet er utlukke da jeg er nødt til å kunne ha muligheten til å ta tingene ut samt sette dem inn igjen pga tilpassingsmuligheter.

Noen tips på hvordan en skal feste ting?

Attached Files
                      Tor Martin Ølberg

Comment

• Sveis en skrue på huet som du trer ramma nedpå ; )
                        SQ Saab 9-3
                        Team dynaBel

Comment

• kan jo bruke popp mutter, må nok regne med noen ekstra skruer, men funker fett
                          VW Golf 4
                          Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                          Simen Sormbråten

Comment

• Glidemiddel, ala dovrestyle ;D

Hmm, Hva sier folket? 1x + skinne på totalt 140 kvadrat eller 2x + og - skinner på totalt 70 kvadrat. Siste bilde viser son ca hvordan det ville blitt da. Noen med regelboka på hjerte som kan si hva som er ok mtp regelverket?
                            Tor Martin Ølberg

Comment

• 70mm2 kan sikres med 250amp om du tenkte på det?

ser ikke noe galt i det der jeg
                              MVH, Øivind Sandvik
                              sigpic
                              www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                              www.sandviksbassogbongel.com

Comment

• Tenkte heller på det at skinnen blir plassert såpass nerme hverandre.
                                Samtidig så lurte jeg på, hvis jeg har batteri i bagasjerommet. Må lengden på kabelen mellom batteri og første sikring være 40 cm da og?
                                Tor Martin Ølberg

Comment

Working...
                                X