Tor, skal du bruke de terminalene som er på siden av batteriet (der Odyssey-logoen er), rett ved metallet som går over der?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ultirat
Collapse
X
-
Ser bra ut dette. Du skal ha for stå på vilje. Den hender blir fraværende her gitt....Ole Petter Holelien
Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
Comment
-
Prøver å få bilen ferdig til juni vettu og da må en jobbe som faen for å få det til. Fremdeles mye som står igjen men det er faktisk morro og jobbe nå Holde på til langt på natt er koselig. Fikk ingen klager av naboer heller for å drive på med vinkelsliperen kl 2 på nattaTor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
hehe det er bra. Håper min skal bli noe lydtett og. 10cm glave, sponplate og tilslutt gipsplate på alle vegger. I taktet blir det 20cm glava og sponplater. Men får vel få ut fingeren jeg å og bli ferdig. Hadde liksom som mål å være helt ferdig med bilen 1 mail. Men ser ut til det kan bli tøft gitt...
Er bare så jævlig kaldt ute...Ole Petter Holelien
Comment
-
Nei det skal du ha. Rart med det hvordan man blir mere reservert når man bli eldre gitt.. Blir liksom litt mer kravstor.Ole Petter Holelien
Comment
-
Originally posted by Judys Bilstereo View Posthehe det er bra. Håper min skal bli noe lydtett og. 10cm glave, sponplate og tilslutt gipsplate på alle vegger. I taktet blir det 20cm glava og sponplater.
Heia Tor! Er det så nøye om de kassene blir helt like a? One Of A Kind jo! ;DTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Har vært litt uti garasjen og fått gjort litt. Ikke stort som er veldig dokumentbart materiell siden det eneste jeg har drevet med er tetting av kassene som aldri ser ut til å bli tette av en eller annen jævla grunn.
På den andre siden funker den ene kassen veldig bra, hele huset rister under burping av sinustoner
Ellers lurer jeg litt på hvordan jeg skal få festa tingene.
Slik jeg ser for meg og feste kassene er og borre 2 høl opp på hver side (2 oppe og 2 nede) også sette en mutter på som jeg sveiser fast til karroerseriet.
Med batteri,carputer og div racket så tenkte jeg og bare borre rett gjennom hjulbrønnen og bruke mutter på baksiden samt klaske på en god dash med tektyl for å forhindre det fra å ruste.
Forsterkerracket vet jeg ikke helt hvordan jeg skal få festet da dieseltanken er rett under der så jeg er litt redd for at jeg borrer rett igjennom den som igjen ikke er en helt god ide. Å sveise ramma til karroeseriet er utlukke da jeg er nødt til å kunne ha muligheten til å ta tingene ut samt sette dem inn igjen pga tilpassingsmuligheter.
Noen tips på hvordan en skal feste ting?
Tor Martin Ølberg
Comment
-
-
Glidemiddel, ala dovrestyle ;D
Hmm, Hva sier folket? 1x + skinne på totalt 140 kvadrat eller 2x + og - skinner på totalt 70 kvadrat. Siste bilde viser son ca hvordan det ville blitt da. Noen med regelboka på hjerte som kan si hva som er ok mtp regelverket?Tor Martin Ølberg
Comment
-
Tenkte heller på det at skinnen blir plassert såpass nerme hverandre.
Samtidig så lurte jeg på, hvis jeg har batteri i bagasjerommet. Må lengden på kabelen mellom batteri og første sikring være 40 cm da og?Tor Martin Ølberg
Comment
Comment