ser bra ut Tor
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ultirat
Collapse
X
-
Hehe, var ment som en spøk til tufte Jeg skal ikke ha noen hvite griller i min bil. Enten så blir det svart eller så blir det Ghettohvitt, (hvitt men noe må vel være ghetto? )Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Hva i svarte er det du holder på med her??? Dette kommer til å gå rett åt skogen kjære Dovremygg...[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Originally posted by Joakim View PostHva i svarte er det du holder på med her??? Dette kommer til å gå rett åt skogen kjære Dovremygg...Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Ha-Ha Kent, pøh, bare vent å se du skal nok kunne slå deg uansett hva klasse jeg havner
Dette blir derimot verdens tyngste golf skal jeg tørre og påstå, har regna litt på tallene og kommer opp i rundt 200-300kg bare i bagasjerommet. Ser ikke ut til at jeg kommer til å trenge senkesett alikevel ;DTor Martin Ølberg
Comment
-
Får sjå da vettu.. hehe
men hvorfor lage så mye ekstra-arbeid for seg selv tenkte man heller på.. :P
Du kommer til og trenge senkesett på samme grunnlag som alle oss andre.. få bilen i vater igjenMvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
Comment
-
Haha, da blir det heisesett bak og senkesett framme
Ekstraarbeid you say? Vinkelsliper i say Bedre med litt for mye støpeplast, å slipe vekk skiden er fort gjort, derimot å se på den tørke er en sak som tar litt lengre tid : )
Silktsmooth skal det hvertfall bli, etter jeg finner ut hvordan jeg skal ta nedre del av bagasjerommet siden jeg ikke har tilgang til oppvarmet garasjen
@Bassdal, hadde du orket og forklare den fleecepledd metoden din etter punkt å prikke? Stegvis, gjerne med hvordan og hvorfor.Tor Martin Ølberg
Comment
-
hva med de orginale b og c-stolpedekslene da? eller skal du go all the way og støpte rundt resten av ruta også? hehe.. :P
Ser da ut som du har oppvarmet "garasjen" din ganske bra da.. opptil flere biltemavifter og ei arbeidslampe.. må da få opp tempen ganske bra med det.. :P heheMvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Comment
Comment