Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ultirat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Go Go Gadget, eller var det Go Go Gubbe? Stå på, så løser alt seg før eller senere.
    Mvh
    J. Holm
    www.b2audio.com
    http://facebook.com/b2audio

Comment

• Hehe, alt gjør det uansett hvordan det går. Den bilen blir ikke sent på dynga med det første mtp at den er dempet for mer enn bilen er verdt
      På en annen side har jeg faktisk fått gjort en del idag etter et par ord med Bassdal, trengte noen tips her og der, og jaggu har jeg fått begynt å tilpasse subkassene til bagasjerommet

Dæven.. det passer og jo

Hadde gått mye kjappere om muttere ikke løsna og ting ikke hadde tatt fyr... Var ikke langt ifra at hele skiten brant ned, men heldigvis så gikk det greit og har begynt å ta diverse forholdsregler når jeg sveiser )
      Tor Martin Ølberg
      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Får du plass til bagasjeromstrekket på bagasjeromsluka nå?
        Runar E. Olsen ~ Moderator
        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

• Nope, men det skal jeg lage til på nytt da det orginale er skjært og kutta i.
          Tor Martin Ølberg

Comment

• Er vell en plan bak alt du gjør :P
            Runar E. Olsen ~ Moderator
            Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
            http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

• Hehe, det meste er faktisk blitt tenkt på. Derimot er det en del som ikke er tenkt på som jeg tenker ut as I go
              Tor Martin Ølberg

Comment

• Dessverre fekk tor en dårleg melding frå meg i dag. eg reiser til tyrkia på jobb, og bilen hans må utsettast til begynnelsen av april. for min del? ENDELEG tjene virkelege penger, til kanskje å bygge noe tøft?

Comment

• Hehe gjør ingenting Bassdal Så lenge vi får tatt kanalene FØR mai så går det bra siden det er da siste frist på EU Godkjenningen er.
                  Men jeg ser positivt på det uansett, nå får jeg vært med på firmafest og konsert så da er egentlig det ganske greit. Samtidig så blir det mindre å gjøre når jeg først er oppi førde så kanskje jeg får vært men på en av de legendariske fyllekulene deres, hoho , regner med/håper bagasjerommet er ferdig til jeg drar opp : )
                  Tor Martin Ølberg

Comment

• Begynner å ligne på noe nå. Svært mye pussearbeid som står igjen men får nesten ta det med et smil
                    Tor Martin Ølberg

Comment

• Dette tror jeg kan bli bra!

Spennende å følge med her, forumets mest actionfylte tråd
                      Bmw e34 520:
                      Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

Comment

• Hehe takk for den. Joda prøver å få tatt mest mulig bilder, jeg gjør det stort sett for min egen del for å ha bilder når jeg skal ha alt dokumentert mtp. forsikring og emma dømmingen.
                        Men når det komme til andre sine bygg så er det mange som og bygger ganske sprøtt (rune og crazytaxi) feks, bare at alle av dem er rimelig tilbakeholdne mtp bilder.
                        Uansett så fortjener masdalen en liten takk som hele tiden kommer med tips og råd mtp forming.
                        Tor Martin Ølberg

Comment

• Digger tråden din fortsett å oppdatere oss.

Du må være extremt glad i å pusse....

Comment

• Originally posted by Tor Ølberg View Post
                            Hehe takk for den. Joda prøver å få tatt mest mulig bilder, jeg gjør det stort sett for min egen del for å ha bilder når jeg skal ha alt dokumentert mtp. forsikring og emma dømmingen.
                            Men når det komme til andre sine bygg så er det mange som og bygger ganske sprøtt (rune og crazytaxi) feks, bare at alle av dem er rimelig tilbakeholdne mtp bilder.
                            Uansett så fortjener masdalen en liten takk som hele tiden kommer med tips og råd mtp forming.
                            Er jo en grunn til at jeg ikke gidder å legge ut bilder da Tor, har noen bilder på kameraet jeg skal legge ut i morgen på Facebook så du får se da : )
                            SQ Saab 9-3
                            Team dynaBel

Comment

• noe som er 100% forstålig. Eneste som er litt kjipt er at ingen har noe og se og lære av. Mine bygg er ikke akkurat noe å lære av men men. Tyverisikring er vel det som de fleste tenker på når de bygger. Akkurat nu gir jeg faen, håper bare noen setter pris på det jeg bygger =]
                              Tor Martin Ølberg

Comment

• Originally posted by Tor Ølberg View Post
                                håper bare noen setter pris på det jeg bygger =]
                                DET gjør vi!
                                Beundrer deg for innsatsen i dette bygget som eg gleder meg til å se/høre
                                Ekje noke vits med bass hviss resten av lyden er dass!

Comment

Working...
                                X