Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ultirat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Blir bra det her Tor Martin
    Mvh
    Tufte's hotline

Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

Comment

• Tja pussa som en galen på venstre kasse samt tilpasset kassene til gummilista som skal rundt. Litt småtilpassing som mangler men satser på å få pusset ned kassene imorgen og lagt på et lag med sparkel. Who knows, kanskje jeg er ferdig med bagasjerommet til jeg skal opp til bassdal. Hoho

Veldig små skritt med oppdateringer
      Tor Martin Ølberg
      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• må ta meg en tur opp til bassdal og sjå på bilen når du er i førde området.
        og kansje få litt råd og "villedning"

Comment

• Blir bra detta Tor.
          Mvh
          J. Holm
          www.b2audio.com
          http://facebook.com/b2audio

Comment

• Hugomidt: Hehe villeding skal du få. hohoho ;D
            Jay: Takktakk

Ellers så får vi se hvordan det går på verksted. Skal prøve å få tatt den gjennom EU godkjenning for å se hvordan bilen ligger an og hva som mangler. Skal få fikset det som er skikkelig "MÅ FIKSES"
            Krysser fingra for at den går fint igjennom det meste. Må få bilen tilbake så fort som mulig
            Tor Martin Ølberg

Comment

• Meste du hadde var jo fort gjort å fikse. Er eneste rust i kanalen som er noe herk...
              Ole Petter Holelien
              Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
              Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
              Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

Comment

• Tja rusten skal jeg få fiksa på en eller annen måte, enten det eller så får vi håpe møller er såpass blinde at de ikke ser rusthullet
                Tor Martin Ølberg

Comment

• Originally posted by Tor Ølberg View Post
                  Tja rusten skal jeg få fiksa på en eller annen måte, enten det eller så får vi håpe møller er såpass blinde at de ikke ser rusthullet
                  min gikk igjennom med akkurat samme rusthullet som du har det var ikke i bæringa på bilen.
                  bilstereo pensjonist!

golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!

Comment

• Originally posted by Tor Ølberg View Post
                    Tja rusten skal jeg få fiksa på en eller annen måte, enten det eller så får vi håpe møller er såpass blinde at de ikke ser rusthullet
                    Du herjer jo stadig med glassfiber. Sleng litt oppi det hullet. Sprut på litt tectyl når det er ferdig så ser kanalen ny ut
                    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

• Jau, vi får se hva dem sier når den er på verksted imorgen. Skal få bytta noen slitedeler og be dem se på hva som er av mangler mtp eu godkjenning. Tror egentlig ikke det skal være så jævla mye med mindre de begynner å fjærne dashbord og greier
                      Tor Martin Ølberg

Comment

• Tor : rører du kanalen din med glassfiber, rører ikkje eg i den
                        då forklarer du det heller på eu`n. og får en 1feil, vist dei er greie og forstår situasjonen

Comment

• Hehe, jeg skal ikke røre kanalen, den er bare din
                          HVa tenkte du på mtp 1er feil?
                          Tor Martin Ølberg

Comment

• Joda, ting skjer. Har pussa kassene, sparkla og pussa mer. Imorgen blir det mer pussing også nedsetting av elementene for å felle dem sammen med kassene (dårlig forklart men dere fatter tegningen)

Ellers har jeg veldig kukulurt litt mtp tanken om å kjøre ratlook på golfen for å holde ting simpelt egentlig, samt at en slipper en del arbeid mtp lakkering og greier
                            Inspirasjonskilden:

Drøy senk med noen fine brønnfelger så tror jeg kjerra kan bli riktig så snasen. Men vi får se hvordan budskjettet strekker til. Eventuelt om hun som faktisk eier bilen godkjenner at jeg sliper ned store deler av kjerra for at den skal se tøff ut
                            Last edited by Tor Ølberg; 11-03-2011, 01:20.
                            Tor Martin Ølberg

Comment

• Hell på med bremsevæske, så får du samme farge.. Slipper du å slipe
                              Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                              Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                              Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

Comment

• kaustiksoda så får du fart på sakene
                                fusion/audi system xIon/digitals design

Comment

Working...
                                X