Blir bra det her Tor Martin
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ultirat
Collapse
X
-
Tja pussa som en galen på venstre kasse samt tilpasset kassene til gummilista som skal rundt. Litt småtilpassing som mangler men satser på å få pusset ned kassene imorgen og lagt på et lag med sparkel. Who knows, kanskje jeg er ferdig med bagasjerommet til jeg skal opp til bassdal. Hoho
Veldig små skritt med oppdateringerTor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
-
Hugomidt: Hehe villeding skal du få. hohoho ;D
Jay: Takktakk
Ellers så får vi se hvordan det går på verksted. Skal prøve å få tatt den gjennom EU godkjenning for å se hvordan bilen ligger an og hva som mangler. Skal få fikset det som er skikkelig "MÅ FIKSES"
Krysser fingra for at den går fint igjennom det meste. Må få bilen tilbake så fort som muligTor Martin Ølberg
Comment
-
Meste du hadde var jo fort gjort å fikse. Er eneste rust i kanalen som er noe herk...Ole Petter Holelien
Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
Comment
-
Originally posted by Tor Ølberg View PostTja rusten skal jeg få fiksa på en eller annen måte, enten det eller så får vi håpe møller er såpass blinde at de ikke ser rusthulletbilstereo pensjonist!
golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!
Comment
-
Originally posted by Tor Ølberg View PostTja rusten skal jeg få fiksa på en eller annen måte, enten det eller så får vi håpe møller er såpass blinde at de ikke ser rusthulletSom kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
Jau, vi får se hva dem sier når den er på verksted imorgen. Skal få bytta noen slitedeler og be dem se på hva som er av mangler mtp eu godkjenning. Tror egentlig ikke det skal være så jævla mye med mindre de begynner å fjærne dashbord og greierTor Martin Ølberg
Comment
-
Joda, ting skjer. Har pussa kassene, sparkla og pussa mer. Imorgen blir det mer pussing også nedsetting av elementene for å felle dem sammen med kassene (dårlig forklart men dere fatter tegningen)
Ellers har jeg veldig kukulurt litt mtp tanken om å kjøre ratlook på golfen for å holde ting simpelt egentlig, samt at en slipper en del arbeid mtp lakkering og greier
Inspirasjonskilden:
Drøy senk med noen fine brønnfelger så tror jeg kjerra kan bli riktig så snasen. Men vi får se hvordan budskjettet strekker til. Eventuelt om hun som faktisk eier bilen godkjenner at jeg sliper ned store deler av kjerra for at den skal se tøff utLast edited by Tor Ølberg; 11-03-2011, 01:20.Tor Martin Ølberg
Comment
-
Hell på med bremsevæske, så får du samme farge.. Slipper du å slipeAlpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
Comment