Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ultirat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hehe vi får nå se hva som skjer. På en annen side så har jg fått sapmi approval som står veLdig høyt oppe på lista til finnene : p dvs jeg og jonas har slipa, pussa og sveisa fester til begge rackene. Forsterkerracket blir boltet fast med 6x m6 bolter der 4 av boltene blir skrudd dast i muttere som erbsveist fast i karroseriet samt 1 bolt på hver side som går gjennom ramma og inn i kassen. Batteriracket blir bolta fast med 4x m6. Samme festemetode som med forsterker racket. Bilder kommer snart regner jeg med, jonas skulle legge ut noen også har jg noen selv og....

Noen innvendinger på festinga? Trenger jeg mer?
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Nei herlighet, det må da bli solid nok det?? Høres rimelig bombesikkert ut hvertfall. Stå på, Tor (og Jonas da)!
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• er berre å få opp farta Tor å jonas hadde vert kjekt om nesten alt var ferdig til du skal til meg:P
        har Mye å gjere framover i jobb samenheng og biler detta blir en HARD vår/sommer =)

Comment

• Hehe, bagasjerommet skal være ferdig til når jeg skal til førde så får jeg begynne på dashbordet så smått etter eu godkjenning.
          Tor Martin Ølberg

Comment

• Dekselet slo seg så da var det fram med vinkelsliperen og fylle opp med glassfibersparkel...

Litt kos i hverdagen må være lov?

SBI var også innom.. Sapmi Beareu of Investigation, ble ikke så veldig mye investigation da men

Batteriramma fikk også litt fester og jobbe med.

Ser ikke ut som mye er gjort men er en helvetes pussejobb...
            Tor Martin Ølberg

Comment

• Respekt Tor, annet kan jeg ikke si... Bare den pussejobben hadde fått mange til å hate å jobbe med installasjon.
              Mvh
              J. Holm
              www.b2audio.com
              http://facebook.com/b2audio

Comment

• Stemmer det jay, men vet du hva. Jeg har noe som driver meg, og det er lykken etter god lyd. Viljen om å slå Joakim Skovlund i Adv Unl hadde vært noe av det beste jeg hadde opplevd Nå skal det sis, joakim har jææææævla god lyd så det å slå han hadde vært noe av det beste jeg hadde opplevd i mitt liv. Tusen takk for omtanken uansett. iMorgen blir det mer jobbing mtp deksler og festing av batteri racket.
                Last edited by Tor Ølberg; 27-03-2011, 12:29.
                Tor Martin Ølberg

Comment

• Blitt lite golf i det siste da jeg 1. ikke har penger for tiden og 2. driver av og arbeider med en supra som ble krasjt for noen dager siden. På den gode siden har jeg snart blitt ferdig med det som skal gjøres på supraen og mangler bare å sette på fanger, panser og side deksel så er den så god som ny.

Bakdelen fikk seg en smell den og gitt...

Slik så den ut....

Tor Martin Ølberg

Comment

• Såleis, da er en så og si ferdig med den bilen. over til min egen.

Tor Martin Ølberg

Comment

• Mulig jeg er litt sær, men når jeg klikker meg inn på en tråd som skal omhandle en Golf med ODR- anlegg og får opp bilder av en råtten gammel bil som får utført karroserireparasjoner...... da blir jeg litt skuffa!

Mvh
                      Dag Johansen
                      "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Comment

• Tja, folk vil jo ikke se odr golfen så da legger jeg ut litt av det en driver med om dagen slik bassdal gjør mer enn halvparten av tråden hans handler jo ikke om mx3en

og dag, den bilen er langt ifra råtten og gammel. Den gjør som et jævla helvete
                        Tor Martin Ølberg

Comment

• Hvor tar du det ifra at folk ikke vil se ODR Golfen?
                          Enig med Dag her. Syns igrunn prosjekt-tråder ikke skal spore av.
                          Har tatt det opp med Stig, og han skulle opprette nye tråder. Men ser ut til at han har glemt det av.
                          Runar E. Olsen ~ Moderator
                          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

• Folkens.. Dette var et lite avbrekk, hvor Tor Martin serverer oss grunnen til hvorfor det ikke har skjedd noe med ODR Golfen de siste dagene.
                            Han sier tilogmed selv "Såleis, da er en så og si ferdig med den bilen. over til min egen."
                            Så jeg ser ikke problemet så lenge Tor Martin ikke sporer av mer enn han gjør nå
                            2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

• tja genexxa, lite tilbake meldinger betyr (i mitt hue) at folk ikke bryr seg stort
                              men er greit med litt avbrekk en gang i blant av all pussinger til å fikse på en bil som går faen så godt. den følelsen den bilen gir deg når du kjører den er som sex på hjul, bare bedre. Den er helt syk!
                              Tor Martin Ølberg

Comment

• Originally posted by Tor Ølberg View Post
                                tja genexxa, lite tilbake meldinger betyr (i mitt hue) at folk ikke bryr seg stort
                                Vi bryr oss Tor, vær sikker!

Mvh
                                Dag Johansen
                                "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Comment

Working...
                                X