Neste gang du sveiser, sager og sliper på en bil med pipåpent innsugsrør, så burde du koste på deg en teipbit foran hullet. Sveiseperler og jernspon fra sliping og saging er ikke motorens beste venn
Err ang det ja Jeg hadde teip for an stort sett hele tiden så ikke tenk på det, var bare ute å prøve kjørte noen ganger men slikt snakker vi ikke for mye om.
I morgen får jeg schlenge ut noen bilder av framgangen på golfen. Etter en dash med mer støpeplast begynner det å ligne på noe. Endelig er kassene 90% like (utseende messig)
Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Hehe slapp helt av du bassdal. Bagasjeromet skal være 100% klart til trekkning som avtalt.
og jonas, hvem vet, kommer du på fredag så kanskje vi får tatt en liten test runde. Legge opp + og minus går vel rimelig kjapt. skal se om jeg får frest ut aluminiums blokken imorgen.
stemmer det nils. M5 skruer til å holde kabelen. Bør holde, jeg klarte hvertfall ikke å dra ut kabelen når den var skrudd fast. Skal få schemlt i hop sikringsblokken idag. Så da blir det mer bilder å sjåw.
Tor Martin Ølberg
Da er sikringsblokken stort sett ferdig. Nå må jeg bare tilpasse skruene og få limt fast alle blokkene til mdf rammen også slide'e noe plastikk mellom hver blokk for å hindre kontakt.
Take care, nå er dovregubben trøtt
Tor Martin Ølberg
Limer sammen greia imorgen etter litt mer tilpassing av saker og ting. Må borre opp til to 50 kvadrat til på fordelingssiden, glemte selvfølgelig at jeg skal ha 50 kvadrat fra batteriet framme og innpå den...
Tor Martin Ølberg
Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment