Må si det er trist med tilbakemeldinger gitt. Ris og ros mottas med takk.
Evnt om dere vil se en kasse som blir bygget og sleng inn i en bil så kan jeg gjøre det og siden det ser ut som det er det forumet mener er morro (hvis en ser på alle tilbakemeldinger en kar med en kasse sleng inn får)
Sukk....
Du har over 20 000 visninger på prosjektet ditt, er garrantert mange som følger med uten og kommentere noe..
Litt synd er det
Kanskje folk er litt sjenerte?
Jeg syntes værtfall dette er en stor inspirasjonstråd, jeg som har samme bil selv.
Lærer veldig mye av alt du gjør
Gleder meg til og se resultatet når bagasjerommet er trekt..
Tror dette blir bra til slutt.. stå på
Genexxa: Statusen er rimelig laber. Blir påbegynt (for fullt) og avsluttet i førde. Har 7 knallharde dager i førde som skal bli brukt. Regner med bassdal magien klarer å smitte over på meg ;p
Morten: Takk, alle kommentarer settes pris på. Er slikt som holder en i gang.
Littlec: Stålrammen er gjenget opp til m4 til alle forsterkerne som blir festet med 4x m4 i hvert hjørne. Hadde ikke lyst og borre opp forsterkerne til noen tall tusen kroner bare for å få inn m6 feks. Forsterkerne blir nok festet i løpet av neste uke før avreise til bassdal. Må få testa om det er no guff i sakene før jeg reiser til bassdal
Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
russekasse mekket en dag en var trøtt og lei. Men jaggu spiller den høyt. Tror tuningen ble en del høyere enn antatt (iflg utregningene) men den funker nå veldig bra hvis en tar i tanke hvor lite effekt den faktisk trenger for å spille overdrevent høyt.
Tor Martin Ølberg
russekasse mekket en dag en var trøtt og lei. Men jaggu spiller den høyt. Tror tuningen ble en del høyere enn antatt (iflg utregningene) men den funker nå veldig bra hvis en tar i tanke hvor lite effekt den faktisk trenger for å spille overdrevent høyt.
Hum? full? :P
Sjekk tuning med litt sinustoner. Fast volum og finne frekvensen elementet beveger seg minst på. Spiller det så ræva i dypbassen?
Jonas Tautra
Njeeeeeeeeeeeee. Altså. På de aller dypeste så spiller den ikke så veldig bra men på høyere toner, ca 50 hz så spiller den som bare faen. Hele bilen flexer som faen. Men skal finne fram termlaben når du kommer hjem så får vi finne ut tuning frekvensen. Tror ikke helt maxbook kalkulatoren var helt 100% men den funker nok greit nok til russebil. Han var hvertfall mer en nok fornøyd mtp hvor mye han fikk for 1000 kr. Noe som egentlig spiller bedre enn de fleste russebiler...
Tor Martin Ølberg
Blir trekt med vinyl 1 fra installbay/bilstereosenteret. Har 10 meter liggenede med godsakene samt 14 liter med lim. burde vel holde til alt regner jeg med.
Angående festing så vet jeg ikke helt hvordan jeg skal feste det... men skal snakke litt med BASSdalen imorgen og se om det kommer noen gode ideer derfra .
JT@: Jo jeg er glad i kommentarer uansett hva det måtte gjelde. Hvis ingen svarer så mister en liksom litt lysten på å bygge kan en si. Hadde nok vært ferdig om jeg hadde fått poster hver eneste update jeg kom med. Men dere for nesten vente til imorgen. Litt er blitt gjort og nå er dovregubben drita så blir ikke gjort noe stort mer i kveld. Gled dere til imorgen.
Peace out mafackaz
Tor Martin Ølberg
Ok, spent på å se hvordan det blir. Vil gjerne høre hvordan du syntes vinyllen er å trekke med også. Sleit som f med å trekke a-stolpene mine, men dette var med svært lite fleksibel vinyl. Vurderer å ta de opp igjen med sikkelig vinyl.
Fikk brevet idag og igjen tusen takk for at du gadd og sende kortlomma til meg, satte vel stor pris på det. Angående vinylen fra instlallbay så er den vel strekkbar i alle rettninger. Riktnok hjelper det veldig med en varmluftspistol og 2 mennesker. men jobben kan utføres med bare en man. Bruker du skai eller lignende så kan jeg banne på at du kommer til å slite som faen, det gjorde jeg de første gangene, derave hvorfor golfen ble seende ut som den gjorde men vi får nå se hva folket sier når jeg får lagt ut noen bilder imorgen, Men nå er det natta, om en skal kunne få gjort noe i løpet av morgen dagen.
Tor Martin Ølberg
Comment