Jo jeg gjorde det stian, akkurat der va det ferdig herda Uansett til dere som måtte ønske å gjøre det slik. Dont do it... Du får ikke elementet ut etter på. jeg måtte bruke brutal makt for å få det ut... Men men
w6en funderer jeg på å hive i dørene for å få litt mer futt mellom 80-40hz. Men er fremdeles en sak som er i planleggingsfasen men er kjekt å ha elementet i tilfelle jeg skulle finne på noe totalt sprøtt.
Lite tips til resten av folket som vurderer glassfiber...
Bruk skikkelig verneutstyr. Full drakt som dekker alt av hud. Akkurat nu sitter jeg å klør som bare faen og begynner å få alergisk reaksjon hver eneste gang jeg driver av å pusser skiten. Alt en gjør for å få det fint. haha .p
Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Etter uttallige timer med hammer, meisel, pussemaskin, dremel og et stykke hånd og pussekloss. Begynner da endelig og ligne på noe. Fremdeles mange timer igjen med pussekloss...
Tor Martin Ølberg
Etter uttallige timer med hammer, meisel, pussemaskin, dremel og et stykke hånd og pussekloss. Begynner da endelig og ligne på noe. Fremdeles mange timer igjen med pussekloss...
hammer og meisel ? Er det noe tess når man jobber med glassfiber da?
Pleier alltid å bruke vinkelsliper til grovarbeidet jeg, går utrolig kjapt og lett.
Uansett, begynner å se veldig bra ut dette. Blir artig å se det ferdige resultatet her.
Men du skulle trekke? trenger ikke være helt 100% overflaten da. Bør selvfølgelig være relativt bra, men har litt mer å gå på i forhold til om du skal lakke
Hehe. Hammer og meisel brukte jeg på støpeplasten. Var litt idiot når jeg støpte rundt gulvdekselet og klarte selvsagt og støpe det fast så da måtte jeg fram med hammer og meisel siden jeg ikke kom til med vinkelsliper p
Tor Martin Ølberg
Det må jeg si. Skikkelig ståpåvilje. Meget bra tråd. Har bladd meg gjennom hele tråden din å må si jeg liker det jeg har sett.
Har selv tenkt å bruke noen av ideene dine i min 2er golf. Ikke på nært så eksremt, mer et hverdagbil anlegg. Veldig innspirerende at noen bruker så mye tid på å dele sine erfaringer med andre.
Comment