jupp, etter mye snakking så blir det til at den blir vist fram
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ultirat
Collapse
X
-
Kjør på videre gutta!
Detta årner dere vettu, dere finner en løsning på alt sammen ilag!2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
-
Comment
-
Tja, tusen og tusen. Har da en del bilder. Bassdalen har virkelig satt inn høygiret. Natten ble dessverre litt for lang for meg og sovna på pauserommet mens han jobba videre, han har bilde av det også.. selvsagt
Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Digger dette prosjektet!!Audi 80 "RS2" sedan http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18496
Comment
-
får sei takk eg da
pågrunn av 2dager eg var heime å var syk(nesten 40 i feber er dårlege greier)
(dovregubben har klart å smitta alle på alle på verkstedet
vart det ikkje gjort sånn som planlagt derfor blir det vel et knall kjør framover
dashen rekker eg ikkje å trekke, (trur eg)
synst litt synd i stakkars Dovre`n han er ikkje vandt til oss på bondelandet, trur eg og hadde blitt trøtt å
sliten å lei av å kun se på,
ca 6-7timer brukte eg effektiv per kasse (effektivt vil sei: lime litt. drikke pils å vente på limen skal tørke so då kan folk regne ut at det vart en god del med styrepils.. )
KLART vi må legge ut dei første bilda av en stk Dovre gubbe som holder på å sovne. trekking var vist ikje spennande. :P
sånn ca 30min etter på, var det bra spetakell på "Pause"rommet. = en stk som sover tungt =)
Var ikkje spessielt morro å sparkeå få dei "like "
er dessverre ikkje 100% so likt men har holdt på mine timer med å rette
Comment
Comment