Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ultirat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Begynt på finsparkling nuh. Begynner å bli silkysmooth
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• SWEEEEEEET.........

Om du trenger noe nytt, så har jeg det du trenger på lager....
      Mvh
      J. Holm
      www.b2audio.com
      http://facebook.com/b2audio

Comment

• Jay send meg en melding i løpet av morgen er du greit. Subben klarte jeg å fikse å skruen er utav ventileringshullet
        Tor Martin Ølberg

Comment

• Huff og huff. Ser helt forjævlig ut med den jævla klumpen der. Menmen den må være der så da må en bare leve med det.
          På en positiv side så begynner det å nærme seg trekketid samt horelys i speedoen fønker som bare juling
          Tor Martin Ølberg

Comment

• Hvordan hadde det blitt med instrumentet lengre ned og spillerer over instrumentet? Så fremt det er plass da (og det ser da ut til at det ikke skal stå på det)
            Mvh
            Tufte's hotline

Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

Comment

• Hmm, god ide. Får ta det etter rudskogen eller neste år om jeg skal få kvalifisert meg
              Tor Martin Ølberg

Comment

• Flinke lille Dovregubben ;D
                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

• Får meddele at rudskogen ble en fiasko. For min del, itte no bra poengscore på install eller lyd. Fikk kverulert meg til noen ekstrapoeng på install men grunnet dårlig dokumentering så ble det lite med poeng.
                  På lyd gikk det enda værre da en var litt hard på spriten kvelden før så jeg ødela alt i en forsøk på å gjør det bedre i rusa tilstand

Ellers så har jeg møtt den berømte veggen så nå tar jeg meg en velfortjent ferie fra byggingen. Jeg har ikke penger eller tid til det rett og slett. Lysten er rimelig laber den og gitt.
                  Tor Martin Ølberg

Comment

• Trist da. Men lov meg at det bare blir en "pause" da Tor, og at den ikke blir for lang, har trua på at det kan bli veldig bra tilslutt!
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Tja vi får nå se. Blir nok heller til at jeg bygger for meg selv å for at jeg skal synes at lyden er morro. Men vi får nå se hva som skjer framover.
                      Tor Martin Ølberg

Comment

• Og ja jeg vet det finnes lettere måter å få rust på men vi får se hvordan resultatet blir. Har klaska på litt vann med salt i så innen imorgen er det nok noen rustflekker på panseret ;D
                        Tor Martin Ølberg

Comment

• Hva i all verden er det du holder på med?
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Noe slikt. Bare ikke sååå drøyt
                            Tor Martin Ølberg

Comment

• Hehe er det kun jeg og Thor som kjenner til "RAT" style (Rotten Ass Transportation) LOL
                              Mvh
                              J. Holm
                              www.b2audio.com
                              http://facebook.com/b2audio

Comment

• Haha. Tja, jeg har alltid likt ratlook så hvorfor ikke gjøre det selv? En fulllakkert bil som er strøken til helvete har aldri vært meg. Men bilen skal fremdeles bli hellakkert helt svart. Men skal gjøre den til en bit av meg

Skal få satt på noen takgrinder som jeg skal ruste. Samt lage ei "skiltplate" i tre som jeg beiser og skrur fast skiltene til.
                                Får se om jeg finner en kiste eller noe jeg kan hive på grinden. Gule lykter skal også klaskes på ;D
                                Tor Martin Ølberg

Comment

Working...
                                X