Begynt på finsparkling nuh. Begynner å bli silkysmooth
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ultirat
Collapse
X
-
SWEEEEEEET.........
Om du trenger noe nytt, så har jeg det du trenger på lager....
Comment
-
Huff og huff. Ser helt forjævlig ut med den jævla klumpen der. Menmen den må være der så da må en bare leve med det.
På en positiv side så begynner det å nærme seg trekketid samt horelys i speedoen fønker som bare julingTor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Flinke lille Dovregubben ;DTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Får meddele at rudskogen ble en fiasko. For min del, itte no bra poengscore på install eller lyd. Fikk kverulert meg til noen ekstrapoeng på install men grunnet dårlig dokumentering så ble det lite med poeng.
På lyd gikk det enda værre da en var litt hard på spriten kvelden før så jeg ødela alt i en forsøk på å gjør det bedre i rusa tilstand
Ellers så har jeg møtt den berømte veggen så nå tar jeg meg en velfortjent ferie fra byggingen. Jeg har ikke penger eller tid til det rett og slett. Lysten er rimelig laber den og gitt.Tor Martin Ølberg
Comment
-
Og ja jeg vet det finnes lettere måter å få rust på men vi får se hvordan resultatet blir. Har klaska på litt vann med salt i så innen imorgen er det nok noen rustflekker på panseret ;DTor Martin Ølberg
Comment
-
Hehe er det kun jeg og Thor som kjenner til "RAT" style (Rotten Ass Transportation) LOL
Comment
-
Haha. Tja, jeg har alltid likt ratlook så hvorfor ikke gjøre det selv? En fulllakkert bil som er strøken til helvete har aldri vært meg. Men bilen skal fremdeles bli hellakkert helt svart. Men skal gjøre den til en bit av meg
Skal få satt på noen takgrinder som jeg skal ruste. Samt lage ei "skiltplate" i tre som jeg beiser og skrur fast skiltene til.
Får se om jeg finner en kiste eller noe jeg kan hive på grinden. Gule lykter skal også klaskes på ;DTor Martin Ølberg
Comment
Comment