Høres ut som en plan det da.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ultirat
Collapse
X
-
Får vel nesten meddele at bilen blir bygget om igjen. For øyeblikket har jeg ca 2 år på meg å bygge opp kjerra så det er bare å følge med. Begynner å ribbe bilen i løpet av helgen regner jeg med, Kanskje jeg begynner med nytt dash i tilegg men vi får se hva jeg begynner med først.
Bagasjerommet blir bygget om igjen da jeg ikke ble 100% fornøyd med det, samme gjelder dashbordet.
Ellers så kaaan det være det blir en morrobil i vinter som er planlagt å stå klar til neste år (såfremt at det blir den sponsen vi håper på.)Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Hei
Har nå lest gjennom hele tråden din siste uka, å må si jeg er imponert over alt arbeidet du har lagt i dette bygget
Må også takke for godt med dokumentasjon som motiverer veldig til og bygge skikkelig selv
Gleder meg til og følge deg videre (Det er nå morroa begynner igjen )
Ståpå!Alpine DLS Audison Focal Odyssey McIntosh
Comment
-
Gutten som ikke skulle bruke så mye stål i sitt neste bygg er i gang med dette:
Blir spennende å se åssen dette blir om planene blir realisertJonas Tautra
Comment
-
sånn er det.. "skal bare" pleier somregel og ta ganske mye tid.. :P
hvordan er plasseringa på viftestyringa i forhold til orginal nå da?Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Rimelig lik bare en del cm senket. Er på mm at det passer med ramma bak for å si det slik. Men den måtte bli så lav nede om jeg skulle få inn skjermen ovenfor uten at det ser helt for rart utTor Martin Ølberg
Comment
Comment