skal undersøke litt først
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ultirat
Collapse
X
-
Detta blir bra, Tor!Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Hvordan er klaringa mellom girspak og skjerm i 1,3,5 gir da? eller blir det teipruller rundt girspaken for å gjøre den så liten som mulig? ellers kul jobbMvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Var det jeg mente handa tar heller ikke med girkula på og alt det derne. Synet over skjermen blir en tanke hemma når jeg girer men det får så være. Kan vær jeg setter spilleren der istedet. Er ikke storemodifiseringa som skal tilTor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Hadde det litt gøy og testa ut å helsveise. Gikk ikke helt som planlagt men sveisene blir bare bedre å bedre.
Har også lagt noen lag med glassfiber, blir nok lagt en del imorgen også. Ble litt for rusa på polyester at jeg kunne fortsette. Tar med maska fra jobb imorgen og fortsetter daTor Martin Ølberg
Comment
-
Ble litt forandringer i sakene gitt.
Slik skal de fleste kantene se ut når jeg er ferdig. Er planen Kan vær jeg går får litt mer bue på kantene men må nesten se det litt an hvordan jeg vil ha det. Klarer aldri å bli enig med meg selv.
Beklager for skit bilder men iphonen jeg lånte av en kompis har jævla mye skit på linsa så da blir det skit bilder.Tor Martin Ølberg
Comment
Comment