Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ultirat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hehe dont worry Fly er helt forskjellig, dessuten så blir det nok ikke flyskruing. Har fått læreplass hos Pratt and whitney NEC (Norway Engine Center) Så jeg kommer nok mest sannsynlig til å skru på flymotorer dere kommer til å sitte på med

btw, jeg har et spørsmål til publikum. Finnes det noen som helst måte og skru ned delefrekvensen på Audison VRx 2400?
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Liten update. Var på EMMA konkuranse i helga i klassen experienced. Det gikk over all forventning og jeg tok med meg 2 klemmer fra noen søte damer på gatebil, samt noe glass fra Ketil Skei som det stod første plass på.

I bunn og grunn føler jeg all tiden som er lagt nedi glassfibringa, dørene og alt samen er blitt verdt det når jeg faktisk får tilbakemelding på at det ikke låter så ille. Men igjen så har jeg planer. Kjøpte et frontsett av Trust1 så nå meg jeg fram med glassfiberen igjen og bygge om til 7" i dørene samt gjør noe fancy med dashbordet for å få til en tøff løsning med 3"ene samt bygge diskantene inn i a stolpen som har vært en ting på to do lista lenge.

Ellers så sidder jeg og smålurer på meg jeg skal trekke subkassene på ny og gå til innkjøp av ny monoblokk (får lav støy med dynabelen)
      Da var det slutt på skriftlig update, på tide med litt bilder...

Etter mye om og men fikk jeg til slutt tak i en pynteramme som paste. Up yours TakeTheTime! ;D

Her blir det også klargjort til emma, kosmetisk på bilen skulle visstnok ikke ha så mye og si men når dynamoreima ryker på e134 og en må vente i 2 timer så er det like så greit og pusse rust vel?

Bakpartten fikk også et strøk med lakk. Gammelt prosjekt som aldri kom så langt til lakkering

Ble ikke helt konge men det ser bedre ut en rustflekken som var der.

"Gliset"
      Tor Martin Ølberg

Comment

• Gratulerer med plasseringen Var artig å høre.

Håper du blir fornøyd med frontsettet da, spennt på å se hvilke løsninger du kommer til å lage ut av det.

Comment

• Blir nok omtrent det samme slik det er. 7" skal i dørene med omtrent samme vinkling. eventuelt at jeg går tilbake til nøytral vinkling. 3"? skal i dashen sammen med diskant. Ser for meg at jeg deler med audisonen på 7"ene og dynabel 2 kanaleren på 3" og diskantten slik at tidskompen stemmer overrens. Frister veldig og bygge om hele dashbordet da og få det til å se litt rått ut.

GENEXXA, takker ^^ morro og delta når en vinner
          Ja det var det. Synes det så litt tøft ut så gikk til innkjøp selv om den ene diskantten er fubar. Regner med å bruke Seas diskantene sammen me dynaudio settet
          Last edited by Tor Ølberg; 11-07-2010, 18:02.
          Tor Martin Ølberg

Comment

• Bare å gratulere herfra også.
            Mvh
            J. Holm
            www.b2audio.com
            http://facebook.com/b2audio

Comment

• Nice, congrats!

Comment

• Gratulerer! Hva ble scoren? =)
                Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

Comment

• Tor Martin Ølberg Experienced 5 92 201 293 1

92 på install og 201 på lyd. Relativt fornøyd. Idag blir det mekking. Skal bygge om til 3veis samt dempe mer bagasjerom samt baksetene eventuelt bakdørene hvis jeg har nok matter.
                  Tor Martin Ølberg

Comment

• Får bare bøye meg i støvet i denne omgang Tor Martin! På pallen så du veldig mye høyere ut da du gikk opp, hehe. Var mindre som skilte 2. og 3. plass though.
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Ser ut til at det blir en liten mini update akkurat nu!

For øyeblikket holder jeg på med en liten softmod av dashboret som gjør at jeg kan montere dynaudio mellomtonene jeg har handlet. Samtidig som jeg holder på med det holder jeg også på med å bygge om a stolpene slik at jeg kan få diskantene inn her. Men ikke nok med det, aktiv deling er på plass, eneste som mangler nå er å legge opp noen kabler så er det i boks. Planen blir å kjøre mellombassen på audisonen også diskant + mellomtonen på dynabelen. Men NEIDA ikke nok med det igjen. Dovregubben har kukulurt på ebay og det ser ut til at det kanskje blir en ny forsterker i krem ligaen, ikke noe ODR her nei men høyere enn der igjen, wait and you shall see ))))) Forsterkeren er ikke sikkert enda men vi får se hva som skjer. Skal prøve å få lagt ut noen bilder imorgen. Har så mye på gang akkurat nå med ombyggingen.

Alt skal være klart til drammenstreffet er planen.
                      Tor Martin Ølberg

Comment

• Satser på å stille opp på drammenstreffet selv, så bllir spennende å se hva du får til med gamle frontsettet mitt iallefall

Comment

• Fått inspirasjon fra "østlandsfolket" ? Kan rive i lommeboka å ta til seg for mye tips derfra
                          Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                          Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                          Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

Comment

• Hehe inspirasjon og inspirasjon. Planen er og komme på første plassen igjen hvis jeg klarer det Eventuelt kvalifisere seg til NM så whoope den, noe jeg egentlig har mine tvil om men men. NeDD sjekk innboksen din er du snill
                            Tor Martin Ølberg

Comment

• Har du noen forhåpninger om EM også eller?
                              SQ Saab 9-3
                              Team dynaBel

Comment

• Ikke for øyeblikket. Tar alt etter hvert, først kvalifisering i drammen. Mener å huske at det var slik at du du måtte komme på top 3 innen for klassen din minst 2 ganger så var du kvalifisert til NM?

Planen er jo og komme lengst mulig, men med denne bilen satser jeg bare på NM i experienced (hvis det finns, har ikke lest alle reglene enda). Golf 3 er ikke akkurat verdens beste bil å bygge i kan en si, spesieilt når det er morra sin. Hadde det vært min hadde jeg tatt ut dashen, taket alt sammen og begynte og dempe hele skiden.
                                Tor Martin Ølberg

Comment

Working...
                                X