Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ultirat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by tmolberg View Post
    Ikke for øyeblikket. Tar alt etter hvert, først kvalifisering i drammen. Mener å huske at det var slik at du du måtte komme på top 3 innen for klassen din minst 2 ganger så var du kvalifisert til NM?

Planen er jo og komme lengst mulig, men med denne bilen satser jeg bare på NM i experienced (hvis det finns, har ikke lest alle reglene enda). Golf 3 er ikke akkurat verdens beste bil å bygge i kan en si, spesieilt når det er morra sin. Hadde det vært min hadde jeg tatt ut dashen, taket alt sammen og begynte og dempe hele skiden.
    Du trenger og ha minium to konkurranser og komme blant de ti beste i din klasse for og kvalifisere til nm. Og ja, det finnes nm i experienced Golf 3 er fin bil og bygge i det.. god plass til mye der.. :P
    Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
    Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
    Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
    -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

• Joda, eneste problemet er at det er morra mi sin bil ganske begrenset hva jeg egentlig kan gjøre
      Tor Martin Ølberg
      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Du har jo gjort ganske mye da Tor, så nå er det egentlig bare å kjøre på videre. Ikke la hu stoppe deg.
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Hehe I wont, blir vel til at jeg kjøper bilen senere når den er verdt så lite at det ikke har for seg og selge den. Uansett så skal jeg nok få til litt bedre lyd i bilen, samt bedre instalsjon. Har litt snacks på vei nå as we speak. Innen i natt får dere vite om jeg har en ny forsterker og på vei ))
          Tor Martin Ølberg

Comment

• Originally posted by tmolberg View Post
            Ser ut til at det blir en liten mini update akkurat nu!

For øyeblikket holder jeg på med en liten softmod av dashboret som gjør at jeg kan montere dynaudio mellomtonene jeg har handlet. Samtidig som jeg holder på med det holder jeg også på med å bygge om a stolpene slik at jeg kan få diskantene inn her. Men ikke nok med det, aktiv deling er på plass, eneste som mangler nå er å legge opp noen kabler så er det i boks. Planen blir å kjøre mellombassen på audisonen også diskant + mellomtonen på dynabelen. Men NEIDA ikke nok med det igjen. Dovregubben har kukulurt på ebay og det ser ut til at det kanskje blir en ny forsterker i krem ligaen, ikke noe ODR her nei men høyere enn der igjen, wait and you shall see ))))) Forsterkeren er ikke sikkert enda men vi får se hva som skjer. Skal prøve å få lagt ut noen bilder imorgen. Har så mye på gang akkurat nå med ombyggingen.

Alt skal være klart til drammenstreffet er planen.
            Mange kanaler bruker du nå da? Har du tatt ibruk ekstern dsp for aktiv deling? i såfall havner du i Experienced unlimited ikke Experienced 5 som har vært i
            Thomas RS - Absolut A4

Team dynaBel

Comment

• Bruker ikke dsp. for øyeblikket har jeg bare lagt opp 2x signal kabler men skal legge en til opp når oppkoblingstiden kommer. så da blir det 4 kanaler til frontsettet også 1 kanal til subber.
              Tor Martin Ølberg

Comment

• Aktiv på ebay om dagen?
                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

• Kanskje? Er en liten sak jeg har sikla på en stund kan vi si, 5 timer igjen da så ser vi hva som har skjedd
                  Tor Martin Ølberg

Comment

• 420'n montro?
                    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

• Who knows. Du får vite senere inatt: )
                      Tor Martin Ølberg

Comment

• Liker ikke å vente..
                        Hvis det er 900'n så er det ikke 6 kanaler på den, er bare 5.. Les PDFen.
                        Nesten så jeg gikk på en smell der

Comment

• Hehe, jeg er fullt ut klar over hva jeg byr på Så langt er det en 4 kanaler
                          Tor Martin Ølberg

Comment

• Da har jeg en god nyhet. Jeg vant auksjonen på en McIntosh MC420M. Endelig blir det litt kremutstyr på meg og. Takker til Damir som ordner med frakt, toll osv.

Skal få tatt et bilde av forsterkeren når jeg mottar den
                            Last edited by Tor Ølberg; 16-07-2010, 02:20.
                            Tor Martin Ølberg

Comment

• Gratulerer med en liten søt en

Broren er til salgs: http://cgi.ebay.com/McIntosh-MC420MB...item439debfe22
                              Hvis du vil ha en liten billig en til
                              Last edited by ugn; 16-07-2010, 20:13.

Comment

• Ehh 2100 dollar. står over den jeg ass.

Uansett, tid for update. Har tilbrakt en del timer uti garasjen i helga og dagene som har vært. Har gjort en del framgang mener jeg nå selv. Legger bare ut bilder for øyeblikket. Tar resten senere når jeg har fortjent pause.

Køstum griller til subbene

Diskanthus v2

Diskanthus v2 med diskant

How to make diskanthus, ghetto style!

Softmod av dashbordet til 4"? mellomtone

Tor Martin Ølberg

Comment

Working...
                                X