Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ultirat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jau, vi får se om det har noen effekt Hvis ikke så meh fuck it. får fortsette å dempe noe annet
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Grillesesongen er i gang!

Vurdere å ta med dørene til en møbelsnekker og få di profft trekket. Var jævlig vanskelig å få det bra til
      Tor Martin Ølberg

Comment

Synes det der ser skikkelig bra ut!!
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Ble bra det der.
          Skal straks gjøre samme jobben selv. Blir så og si helt likt som det du har gjort. Hvordan var det å trekke?
          sigpic

Comment

Veldig vanskelig med skaien. Med polyesteren var det ganske lett faktisk
            Tor Martin Ølberg

Comment

Ser greit ut, men du burde hatt større anleggsflate mot høyttaleren. Tenker på hvordan skruene dine sitter, samt glippen rundt grillen. Trekkingen ser jo bra ut, eller?
              Bmw e34 520:
              Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

Comment

Der sier du noe tofter. Tenkte ikke på det når jeg lagte dørene så da ble det slik denne gangen. Neste gang blir det nok bedre. Tror nok jeg kommer til å kjøre uten griller fordi det ser ut som det ene elementent mitt er gått føyken pga glippen som kom. Jeg vet ikke hvorfor. Det var hvertfall ikke effekten den fikk tilført. Så Gaaah
                Tor Martin Ølberg

Comment

Lærer mest av å prøve vettu
                  Hmm merkelig, elementet skal jo ikke gå i stykker sånn uten videre..
                  Hvordan synes du lyden i Performance settet var da? Lyst til å prøve Seas i bilen en gang, har bare hørt inne høyttalerne.
                  Bmw e34 520:
                  Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

Comment

lyden på performance settet er helt upåklaglig. Konge lyd, fra sammensetning av bass/diskant. Derimot så er jeg litt son overvelvmet med at den ene høytaleren gikk føyken. Kan være det at jeg ikke fikk "spaceren" til å være helt luftett så har det skapt resonans som gjorde at elementen ble dyttet utover som igjen skapte en skade i det. Men jeg kan ikke se helt hvorfor.

Jaja jeg får ringe dynabel og hørre.
                    Tor Martin Ølberg

Comment

• Da var det på tide med en liten miniupdate. Klarte å sprenge det ene seas elementet. Ser ut som den nedre membranen?!? løsna fra selve opphenget og at spolen ble svidd. Målte den med multimeter, ingenting liv. Så da gikk jeg til innkjøp av 2x Dali 10"ere. Håper at disse skal skape liv i anlegget igjen. Jeg gleder meg hvertfall til å teste disse ut.
                      Tor Martin Ølberg

Comment

• Fra Seas Lotus til Dali altså? Hvordan er de i forhold, mon tro?
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Veldig greie faktisk. fin lyd. kassa er litt for stor så det blaffrer litt ved veldig høye volumer. mangler en del tuning men skal ordne bilder etc asap
                          Tor Martin Ølberg

Comment

• Men det er bra, hvordan låter de i forhold da? Hvorfor blaffrer det pga. for stor kasse egentlig?
                            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Vet ikke helt, storebroren min mente at trykket ble feil iforhold til hvordan subben var laget ergo blaffringen kom. Jeg vet derimot ikke. I forhold så syns jeg de låter bedre, kosmetikken på de derimot ser ikke helt ut som seasene. Tenker jeg finner på en måte og sette over en grill eller noe i den duren. Sitter veldig og sikler på PXA-h100 og nå. veldig lyst på imprint
                              Tor Martin Ølberg

Comment

• Originally posted by tmolberg View Post
                                (...)Går flymekanisk så skole tar en del tid(...)
                                Men i helvete. Sånn som de kassene ser ut, så håper jeg du ikke skal skru på noen fly jeg skal ut og flakse med! :O

......neida, det var en tull, gitt. Utmerket innsats, syns det ser bra ut, jeg! Er ikke en utpreget SEAS-fan selv, men det skal være bra saker!

Comment

Working...
                                X