Når du sier det Hifonic så kan det stemme rimelig godt. Hmm, må nesten gå litt i tenkeboksen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ultirat
Collapse
X
-
Har du ikke 2 batterier?Ole Petter Holelien
Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
Comment
-
Testa at spiller og dsp fungerte som dem skulle og det gjor di jaggu meg. Foreløpig bare testa med batteri, stueforsterker og noen lekre dalier. Alt av slopes, delefrekvenser o.l. funket som smurt.
Begynt med noe tilpassing av kasser og rammeverk. Jævla herk og få alt til å passe helt 100%. Akkurat nå er jeg nødt til å sparke ramma på plass med beina
Fant til slutt en plass til dspen. Lengden fra dsp til forsterker blir ca 15 cm (mosconi) Lengste blir 40 cm tror jeg.
___
Ellers er mye annet blitt gjort, mye tilpassingsarbeid som tar jævla mye tid men som må gjøres. Begynt å planlegge midtkonsollen til dashbordet men begynner å bli rimelig fort skralt med plass...Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Tja, fått gjort noe idag men begynner å bli drittlei den jævla helvetes forpulte dashbord byggingen. Hvordan i svarte faen i helvete skal en kunne klare å tilpasse noe med vinkelsliper og et sveiseapprat fra helvete. Nei gaudameg, tenker det blir til at jeg river ut alt av støpingen framme og starter på nytt, i håp om at det blir bedreTor Martin Ølberg
Comment
-
Originally posted by Tor Ølberg View PostTja, fått gjort noe idag men begynner å bli drittlei den jævla helvetes forpulte dashbord byggingen. Hvordan i svarte faen i helvete skal en kunne klare å tilpasse noe med vinkelsliper og et sveiseapprat fra helvete.R-Design
Comment
-
Han tenkte vel mer på at språkbruken hadde passet bedre til en nordlendingMvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Jepp Men etter litt tenking har jeg nå funnet ut en plan som skal gjør det litt lettere å få sveist greia sammen, så får vi nesten se om planen fungerer. Takker for litt inspirasjonsboostTor Martin Ølberg
Comment
-
Comment