Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ultirat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Si meg, har du noen gang sveiset med flusstråd? Det er en grunn til at det gjøres ytterst sjelden og det er rett og slett fordi sveisene ser stygge ut. Men nå skal det nevnes. selv om sveisene ser rimelig stygge ut så henger dem som faen. Det er når du begynner å slipe bort deler av sveisen at det begynner å henge dårlig. I dette tilfelle tar jeg bare stålkosten å får vekk den værste driten. No problemo!
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Originally posted by Tor Ølberg View Post

Si meg, har du gådd av deg skoa? :P hehe
      Lookin gangsta good!
      Runar E. Olsen ~ Moderator
      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

• Må ha sko i dashen for å spark i midbassen, vet du ikke det?
        Jonas Tautra

Comment

• Haha, de skoene jeg brukte har jeg faktisk gått ut av men bruker dem enda. perfekte verksted sko
          Tor Martin Ølberg

Comment

• Måtte senke enda mer Nå passer endelig diskantene inn. Må kappe litt mer i dashen da it seems. Men men Det skjer når det skjer

Ca slik blir det bare diskanten litt lenger bak samt at underdelen av den vil gå under flensen på odren.

Så var det tilbake til verkstedet.
            Tor Martin Ølberg

Comment

• GLEDER meg til å se dette prosjektet ferdig!!
              Audi 80 "RS2" sedan http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18496

Comment

• opp om 4 timer å begynne å pusse... Vi får se om jeg får dashen klar til kjørbar stand før jeg reiser til førde på fredagen. Wish me luck.
                Tor Martin Ølberg

Comment

• Luck to you! Ser ut til at du har LITT pussing foran deg ja. Don't give up!
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                  Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Nå meg jeg dessverre ta en liten pause på ca 3-4 timer grunnet 1. må la støpeplast herde og 2. vente til biltema åpner slik at jeg kan kjøpe mer pussepapir, støpeplast og litt diverse kos Kan nevnes at det meste er faktisk håndpust til nå.
                    Good nait
                    Tor Martin Ølberg

Comment

• Alright! Men du forresten, er den diskanten satt fast på noe vis? Eller bare er den der for illustrasjonens skyld kanskje?
                      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Originally posted by Tor Ølberg View Post

Nå meg jeg dessverre ta en liten pause på ca 3-4 timer grunnet 1. må la støpeplast herde og 2. vente til biltema åpner slik at jeg kan kjøpe mer pussepapir, støpeplast og litt diverse kos Kan nevnes at det meste er faktisk håndpust til nå.
                        Good nait
                        Ja Biltema har sikkert savnet deg.. :P
                        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

• TTT: Illustrasjons skyld Skal støpe rundt den idag. Har handla inn kondomer som passer utstyret helt smukt så nå må en ut å teste det

Crazytaxi: Er ikke en eneste dag uten at dem ser meg spør meg samme spørsmålet hver dag. "Jobber du på flyplassen du"...
                          Tor Martin Ølberg

Comment

• Alt i alt en helt forjævlig dag. Etter 40 kondomforsøk på diskantene så gikk det endelig og det var bare såvidt... andre ting er at biltema selvsagt er tom for glasskuler når jeg trenger det aller mest og ærlig talt sparkel er 1000 ganger værre å prøve å støpe med.... tredje ting... klarte å knuse frontruta i et iherdig forsøk på å få ut ringen til joakim...

Tar kvelden tidelig idag i håp om å få til noe bedre imorgen. Hendene skjelver og klarer ikke å gjøre noe som helst skikkelig lenger så da er det egentlig bedre å gi seg enn å forsette å ødelegge ting.

Ang bildene. Ser kanskje ikke ut som mye arbeid men fy faen så mye mikk makk det skulle til for å få diskantene på plass. Vinklingen er heller ikke 100% men akkurat nå orker jeg rett og slett ikke mer. De får være slik. Låter det dass så bygger vi om til neste år. Ikke værre enn det.

Tor Martin Ølberg

Comment

• Her snakker vi safe sound?

Comment

• Haha, du kan å få sagt det Bjørn! Men ellers tror jeg fortsatt dette blir bra Tor, bare ikke gi opp! Veit åssen det er når man får motgang på ting, da gjelder det bare å bite tenna sammen, så blir det bra tilslutt. Er vel et ordtak som heter som at "...bare i motbakke går det oppover..." eller no. Men er viktig å ta seg litt pauser da. Mat og søvn osv. er det også viktig å få nok av.
                                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Working...
                                X