Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ultirat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Begynt på midbassmonteringa. Uheldigvis for meg så mangler jeg nå 2 kanaler siden vrxen har begynt å fucke. Ingen aning hvorfor men den står å blinker og vil ikke skru seg på. Strøm er det nok av, remmen er på. Skjedde etter jeg kobla subbene ned i 1 ohm som den skal tåle.
    På den positive siden så leverer mosconien som den skal og er stort sett det eneste som har fungert 100%, også har jeg fått nye felger som jeg sårt hadde lyst på. Gjenstår og stille litt på senkesettet å få dette flush med hjulbuene.

Stay tuned. Løsta har komt tilbake!
    Noen som har en grom 2 kanaler liggende som kunne være til salgs, kan ikke koste altfor mye og må ha litt power, kan heller ikke være for stor, maks 50-60cm i bredde og 30cm i lengden (eller visa versa) Dette er hvis jeg ikke finner utav hva som er gått addundas med audisonen
    Last edited by Tor Ølberg; 24-08-2011, 00:04.
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Hva skal den drive? Har jo MC 427 som jeg ikke bruker, enda. ~30*30*8cm.
      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

• Skal enten drive 2 b2 subber i 4 ohm eller tang band subbene framme. Mc427en din blir dessverre litt for svak tror jeg
        Men skal leite litt etter feilen imorgen. Kan godt være en sikring som har røket er trossalt bare en 100A sikring som stod på audisonen og den er "litt" strømtørst på lavere impedanser
        Tor Martin Ølberg

Comment

• sa noen takrack?

Dørmonteringa på venstre side begynner å ligne på noe. Er et helvetes mikkmakk og få alt til å passe 100% men skal nok få det til. Skal fikse noen bilder i løpet av fredag eller lørdagen. blir litt jobbing i helga hvertfall
          Tor Martin Ølberg

Comment

• liker stuket ditt
            fusion/audi system xIon/digitals design

Comment

• Takk, den skal lavere bare så det er sagt men må få tak i spacere og få valsa litt så snakker vi ;D
              Tor Martin Ølberg

Comment

• Men kjøp nå ikke 5mm spacere, liten vits i å valse da
                Jonas Tautra

Comment

• tjq, jeg tenkte i hovedsak å få prest inn den innerste kanten slik at jeg ikke skraper borti også sette på 10mm spacere eller noe for å få hellaflush
                  Tor Martin Ølberg

Comment

• FÅr ikke hellaflush når felgen ikke er kant i kant med hjulbuen
                    Jonas Tautra

Comment

• Er derfor en setter på spacere
                      Tor Martin Ølberg

Comment

• og derfor jeg mener du bør tenke på litt heftigere spacere enn du gjør nå Tenk på hva som skjer med bærebrua når du senker mer, og hvordan hjulet vil flytte seg vertikalt inni hjulbuen. Det du bør gjøre nå er å måle hvor langte det er fra felgkanten til ytterkanten av hjulbuen og kjøpe spacere som er par mm større enn den avstanden
                        Jonas Tautra

Comment

• Snart ferdig med dørmonteringene og hørres lovende ut. Venter på pakke fra dynabel som kommer imorgen, tar meg 1 dag og få begge dørene ferdig tenker jeg son ca så er det bare kosejustering igjen.
                          Tor Martin Ølberg

Comment

• Itte no spesiell update, men blir full dash bygging i vinter. Er ikke fornøyd med det jeg endte opp med i år så da bygger en om dashen slik at en blir fornøyd.

Noe forandring på utstyr vel og merke men det får bli en hemmelighet priviligert de som kommer på NM : )
                            Tor Martin Ølberg

Comment

• Serr? Hvorfor ble du ikke fornøyd?? Syntes det så bra ut på Gatebil hvertfall. Ikke noe å bry seg om at folk kaller instrumentbobla di for "skihopp", så da ikke så ille ut...
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Tja, trekkingen ble ikke som jeg ville, detaljer ble ikke som jeg ville. Vinklinger var helt på trynet. Instrumentpanelet var greit nok men tingen er at det var ikke noe WOW faktor med det, så denne gangen skal jeg bygge om med kasser og alt skal være slik JEG vil ha det, om det så får koste litt så får det gjør det ;D
                                Tor Martin Ølberg

Comment

Working...
                                X