Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ultirat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Noe updates her da ?

Fått liv i subben ?

Comment

• Tja, lite med updates gitt. Har ikke fått gjort noe i verkstedet da en annen fra jobben bruker plassen jeg vanligvis bruker.
      Men derimot har jeg testa DD3515en og den basser som bare faen. For øyeblikket er den i en kasse på 128 liter tuna til 32 hz eller noe og fy faen for en tight og deilig bass.
      Tor Martin Ølberg
      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Da har en saaaakte men sikkert begynt å lære å sveise. Tigsveising er jaggu ikke så lett så en skulle tru,....
        Tor Martin Ølberg

Comment

• Det var litt av ett lappeteppe det der, men kanskje du ikkje hadde store nok platestykker å bruke? for da kunne jo du evt skjært det til først og borret hull rundt om slik det traff stengene og sveist fast i der,eller sveiset det under ifra.. men spennendes å følge med uansett

Comment

• Jeg regner med poenget her er å få mange skjøter
            Jonas Tautra

Comment

• Det kan hende ja, men til ka då? avstiving f.eks?

Comment

• Det får Tor svare på Tror jeg vet, men orker ikke tippe
                Jonas Tautra

Comment

• må ha vært på Fb jeg så det, men var vel for å følge Rat stilen?

Comment

• Ølle fant ut at sveisetråd låter bedre enn plate.. Dyrere er det også og ikke minst, det tar myyye lenger tid å lage det sånn... Såehh...
                    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

• Det er to grunnen til at jeg har valgt og sveise i sammen greiene og det er 1. jeg driver av og lærer og sveise, eneste måten og lære det på er og gjøre det...

nummer to så syns jeg frakenstein kan funke men vi får se når dashbordet er ferdig og rusta.

Angående hvordan det kommer til å låte så er jeg veldig skeptisk men har egentlig fint lite å si da jeg ikke har noen planer om å delta i noen konkuranse...
                      Tor Martin Ølberg

Comment

• ÅÅhja vist du ska kjøre ratlook skjønte eg poenget.... bladde meg litt bak i tråden og såg bilen nå.. huske å bruke rustbare plater og sveisetråd nå da

Comment

• Haha... Er svart stål ;-) har en wundermix som ruster det meste.

Har også noen titan plater av høyeste kvalitet liggende til meste bygg... (flykvalitet på titanen)
                          Tor Martin Ølberg

Comment

• Har bare skumlest igjennom denne, masse bra bilder Blir helt rått. Men lurte på dette med at det var morra di sin bil... Har du tatt over den nå eller?:P(regner med at jeg vet svaret)
                            Joakim Schwartz Skoglund
                            ----------------------------------------------------------------------------------------
                            When i am sad i stop being sad and be awesome instead true story

Comment

• Det er fremdeles morra mi sin bil. Hu har aldri brukt den siden hu kjøpte en volvo xc90 så jeg kan vel stort sett gjøre hva enn jeg vil med bilen
                              Grunnen til at jeg ikke "kjøper" bilen av morra mi er fordi da må jeg betale alt av slitedeler, diesel, veiavgift og bomstasjon.
                              Når jeg har den i hennes navn så slepper jeg det
                              Tor Martin Ølberg

Comment

• Morsomt prosjekt keep it up

Comment

Working...
                                X