Announcement

Collapse
No announcement yet.

VW Passat TDK -95 Avis-bil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by TheCharger View Post
    Vi kan jo se litt på det i helga? De hertzene skal ha 60 liter med 100mm x 250mm port (31Hz) pr stk i følge installbay... Det har du god plass til.
    Jepp,that we do
    No Windows-crap,just Mac Power

    Comment


    • #47
      stemmer det.Så mener jeg å huske at man må legge til volumet for elementene i tilegg.Tror jeg så det på hjemmesiden til Hertz.Var vel 3,5 liter pr element.Da havner du neste på 130 liter netto volum med 2 stk 4" porter med en lengde på 25 cm.Rørbitene mellom flensene kappes til 17 cm.Men har du plass,kjør på med den andre jeg anbefalte Det er morro det

      Comment


      • #48
        Tror du koser deg med Hx subene ja Hadde en slik sjøl, av den gammle sorten og den låt svinbra.
        Dag johansen annbefalte vel 70lite lukka eller 110liter porta med 2stk 4" (Ny typen hx som du har)

        De dd subbene tåler vel 500w rms (på papiret), så når du justere på kose knappen din atme håndbrekket er det vel snart gjort å passere den grensa

        Keep up the good work

        Comment


        • #49
          Vinje: Du skriver 4 stk 4" aeroporter med en total lengde på 38 cm. Mener du da at hvert rør skal være 38cm eller at hvert rør er 9,5 cm som blir 38 til sammen? Er de 180 litrene etter at du har trukket fra elementenes og portenes volum?

          Bol: Om du har 50 cm å avse i dybden kan du lage den kassa på 180 liter.
          sigpic

          Comment


          • #50
            Originally posted by Stianuno View Post
            Tror du koser deg med Hx subene ja Hadde en slik sjøl, av den gammle sorten og den låt svinbra.
            Dag johansen annbefalte vel 70lite lukka eller 110liter porta med 2stk 4" (Ny typen hx som du har)

            De dd subbene tåler vel 500w rms (på papiret), så når du justere på kose knappen din atme håndbrekket er det vel snart gjort å passere den grensa

            Keep up the good work
            Den kose-knappen gjør underverker Men som sagt.... nu e det tid for batteri-invistering. Men vil prøve å se om eg ikke kommer fra det uten at jeg skal bli så altfor tung. Så et PC 1700 framme,og et par PC925 bak vil gjøre susen. Skal jo bare spille litt "mussikk te Arbe"(Vazelina-uttrykk)
            No Windows-crap,just Mac Power

            Comment


            • #51
              Hver port skal være 38 cm ja.Altså om du kjøper aeroportene fra www.ljudia.no limer du bare på flensene på hvert rør.Så vips har du 4 stk 4" porter med en lengde på 38 cm hver.Det er 180 liter med porter og elementer.Lag en kasss på 180 liter netto og sleng i elementer og porter.Husk at det bør være minium 10 cm fra enden av porten inni kassa til veggen bak.Altså minium diamteren på rørene til bakveggen.I dette tilfellet er det 4" da blir det 10 cm klaring fra rør til vegg

              Comment


              • #52
                Originally posted by Vinje View Post
                Hver port skal være 38 cm ja.Altså om du kjøper aeroportene fra www.ljudia.no limer du bare på flensene på hvert rør.Så vips har du 4 stk 4" porter med en lengde på 38 cm hver.Det er 180 liter med porter og elementer.Lag en kasss på 180 liter netto og sleng i elementer og porter.Husk at det bør være minium 10 cm fra enden av porten inni kassa til veggen bak.Altså minium diamteren på rørene til bakveggen.I dette tilfellet er det 4" da blir det 10 cm klaring fra rør til vegg
                Okay,får ha det i baktankene. Kassa får være Max 90 cm bred og 45 cm i høden(tror jeg det var). Dybden må jeg måle litt mere på hva jeg kan avse av plass men jeg tenker jeg kan strekke den 25 cm i allefall. Eller jeg KAN jo gå opp i høyden også,men helst ikke mye. Kansje max 10cm da jeg har eske med baguetter der.
                Attached Files
                No Windows-crap,just Mac Power

                Comment


                • #53
                  Åja det er derfor alle baguettene er fri for frø når de kommer fram. hehe. :P
                  sigpic

                  Comment


                  • #54
                    Jeg er rimelig sikker på at det er 4" porter ja. Det sto 100mm X et eller anna og 100mm er vel 4 tommer(1 tomme=2,5 cm ca?)
                    No Windows-crap,just Mac Power

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by TheCharger View Post
                      Åja det er derfor alle baguettene er fri for frø når de kommer fram. hehe. :P
                      Begynn å spis mor´s hjemmelagede mat,og ikke dra å småspis på bensinstasjoner
                      No Windows-crap,just Mac Power

                      Comment


                      • #56
                        Er nok fars hjemmelagde mat her i huset :P
                        sigpic

                        Comment


                        • #57
                          En liten YouTube-snutt.... http://www.youtube.com/watch?v=g1zj7lnVXrU Legg merket til "publikumet" mitt helt på slutten(Venter på å få være med å kjøre tur...)
                          No Windows-crap,just Mac Power

                          Comment


                          • #58
                            Tru ka bikja egentlig tenke. "Fan han driv å filme det der båke førr eller Steike korr rått" :P
                            sigpic

                            Comment


                            • #59
                              mange gamle biler rundt der, alle avskilta?
                              Så ut til att det "dunka greit", blir så crap uansett når man filmer.
                              Det må oppleves :P
                              ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                              Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                              Comment


                              • #60
                                BOL: Har plass nye element i V70`n, må jo få spillt istykker ræsten av biln.. :-P Neida, kunne tenkt meg SQ element nå, men må først få målt ferdig sånn at eg kan få meg ei skikelig kasse..
                                1998 Volvo V70
                                Pioneer, Alpine, Soundstream, Rockford Fosgate, 2x 12"

                                Comment

                                Working...
                                X