Meget vakkert bygg !
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Onkel reisende Mack's Volvo S40 Evolved
Collapse
X
-
Da har jeg fått vert noen timer i garasjen igjen. har lytta etter gass denna gangen og det virker som den kommer fram, kommer samme lyden som i lighter. men har skrudd ned litt på matinga og da ble det litt bedre ihvertfall. Så her kommer noen bilder fra helgas lille innsats
Ferdig oppmålte deler klar for sammen føyning
Og etter en liten runde meg sveisen
Ett lite nærbilde
Og så satt sammen med resten av amp racket
Ferdig rack til den ene ampen. har lagd to sånne
Ampen prøve montert
Blir en liten glippe under, har tenkt og montere litt lys under ampen for å få den litt mer fram
Det var det jeg fikk sveiset i helga pga et lite uhell med pistolen. tålte visst ikke et lite kakk i bordet
Så da ble det litt klargjøring for støping istede.
Hva er vell livet uten tape
Skulle ha satt fast dette staget også, men siden pistolen røyk så slapp jeg det
Comment
-
Det er vel et flow meter oppå gass flaska di? Flow'en skal ligge på ca 15L/min mener jeg , dette kan jeg såklart sjekke.
Prosjekte ditt ser foresten meget gromt ut! Har beundret bilen din før , å gleder meg til å se instalasjonen ferdig
EDIT : 15-20L/MinLast edited by Jobbe88; 02-03-2010, 23:40.
Comment
-
Originally posted by Jobbe88 View PostDet er vel et flow meter oppå gass flaska di? Flow'en skal ligge på ca 15L/min mener jeg , dette kan jeg såklart sjekke.
Prosjekte ditt ser foresten meget gromt ut! Har beundret bilen din før , å gleder meg til å se instalasjonen ferdig
EDIT : 15-20L/Min
Comment
-
Da var det vist noen bilder pågang igjen. er ikke stort som har skjedd, men er ihvertfall litt å se på
Driver å gjør klar siste bass kasse klar for støp
Fått på seg litt pledd. Godt å være go og varm
Så var det bare å vente på at det tørker
Lager litt innfestninger for det som skal bli gulvet
Ferdig
Et lite oversikts bilde over det som er lagd til nå
I løpet av uka skal jeg forhåpentligsvis få begynt med å lage til maler for det som skal bli "kassene" rundt ampene. så får vi se hvordan det går med den planen
Comment
Comment