Announcement

Collapse
No announcement yet.

Titus41 bil prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Oekern View Post
    Du kjører forresten fortere enn fartsgrensa og (ser det ut til værtfall, hehe)
    Hvor lang tid bruker dem på felgene?

cruisekontroll PÅ god stemning!

vet ikke han skulle ringe meg over helgen. han hadde litt mye å gjøre nå sa han.
    det er foresten en VW Passat 07 med litt utstyr!
    Last edited by titus41; 28-05-2010, 00:04.
    Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

Comment

Jadda her skjer det ikke så mye for tiden.
      felgene mine står fortsatt i østfold og håper på telefon fra dem snart!
      god nyheten er at ENDELIG kommer senkesettet mitt den 13 juni.
      det er 6-7 uker siden jeg betalte !!!!!!

og sist men ikke minst stemnings bilde :P

Comment

Har endelig fått tilbake mine felger, resultatet ble kjempe bra.
        Anbefaler Østfold felgteknikk hvis det er noen andre som trenger hjelp til retting av felgene sine

Vært å hentet en "pakke" i dag

Det er et nedre stab stag til bilen.
        Som har høyere armer enn originale delen. Dette gjør at jeg kan senke bilen mer uten at drivverket dytter borti staget.

Senke settet håper jeg kommer til helgen 9 UKA JEG HAR VENTET! Ting tar tid, og er meget lei av å vente på senkesettet nå.
        flere bilder kommer etterhvert så klart !
        Last edited by titus41; 15-06-2010, 14:51.

Comment

Ser meget bra ut Andy! Hater venting selv, jeg sa at jeg ville ha senkesettet mitt til lønninga den 09.Juni, men nei da - enda 2 uker å vente for meg også!
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

JJJJJJAAAAADAAAAAAA etter 13 uker så fikk jeg senkesettet mitt

Ble KW Variant 1 nå er det bare å få skrudd.

Last edited by titus41; 16-07-2010, 17:37.

Comment

Endelig Andreas. Stakkars, mitt har stått på i over en uke nå. Men det der ser ut som skikkelige saker da. Bilder av resultat er OBLIGATORISK!
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Senkesett du liksom, din snik!
                Jeg og vil ha coilovers
                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

KOR FA"#% HAR DU BESTIL SENK DA 13 UKER frakta det me pakkesel te deg eller
                  nice hjul btw
                  fusion/audi system xIon/digitals design

Comment

Tror du eller vet du at du tar borti staget før dekka er tar oppi hjulbuene?
                    Mvh
                    Andreas Moen Sæterbø
                    Golf mk2
                    Focus Acoustics ~ /////ALPINE ~ Northstar ~ Kenwood ~ MTX

Comment

• Originally posted by moeN View Post
                      Tror du eller vet du at du tar borti staget før dekka er tar oppi hjulbuene?
                      senker du mere enn ca 35mm på en Golf4, Audi A3, New Beetle Audi TT (altså samme platform) Så subber dette borti. Å ja, jeg vet dette Men igjen så er det noen som er utstyrt med tynnere drivaksel på h side (der problemet først oppstår) og denne typen stabstag som titus har kjøpt seg. Jeg har både tynnere aksel og ett slikt stabstag, men det subber fortsatt litt, men nå har jeg passert 80mm+ i senk å da Å jeg kjører med 8X18 forran og 10X18 bak med 225/40 og 255/35

Comment

• Originally posted by Nils View Post
                        senker du mere enn ca 35mm på en Golf4, Audi A3, New Beetle Audi TT (altså samme platform) Så subber dette borti. Å ja, jeg vet dette Men igjen så er det noen som er utstyrt med tynnere drivaksel på h side (der problemet først oppstår) og denne typen stabstag som titus har kjøpt seg. Jeg har både tynnere aksel og ett slikt stabstag, men det subber fortsatt litt, men nå har jeg passert 80mm+ i senk å da Å jeg kjører med 8X18 forran og 10X18 bak med 225/40 og 255/35

Ja da fikk jeg svar på det
                        Mvh
                        Andreas Moen Sæterbø
                        Golf mk2
                        Focus Acoustics ~ /////ALPINE ~ Northstar ~ Kenwood ~ MTX

Comment

• Var på verkstedet i dag og fant ut at vi hadde null verktøy å bruke så det ble en liten bomtur ditt hehe

men fikk montert alt sammen. etter noen knekte bolter og litt sånt så klart.

var redd for at hjulet var for bredt så jeg senket ikke bilen altfor mye nå.
                          skrur den litt mer ned om ikke altfor lenge.

BTW
                          noen som vet om sted jeg kan få billige dempematter til dørene mine ?

Comment

• Disse bildene er vel fra Chipsenter oppe på Skedsmokorset?

Comment

• Originally posted by gooner87 View Post
                              Disse bildene er vel fra Chipsenter oppe på Skedsmokorset?
                              Er nok det, kjenner det igjen selv. Andreas bor rett ved meg her oppe.
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Bilen skal mer ned men må først få tak i spacere å større bolter. redd for at dekket skal gå borti dempern da de er for brede.

Har tatt service på bilen. desverre satt filteret noe inni sattans det forstår man og på bildet hehe

for tiden så er subba ute av bagasjen da jeg har store tanker om å bygge i hjulbrønnen med glassfiber som form. prøve å få gjemme subbene av noe slag.

kommer til å bruke disse subbene.

Comment

Working...
                                X