Announcement

Collapse
No announcement yet.

Titus41 bil prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by titus41 View Post
    Bilen skal mer ned men må først få tak i spacere å større bolter. redd for at dekket skal gå borti dempern da de er for brede.

kommer til å bruke disse subbene.
    Subber det nå? er det demperene forran eller bak du er redd for at skal subbe? og hvilken innpress er det du har på felgene?

Comment

• Subber null og niks .. men skrur jeg ned så vill felga havne i den skåla til fjærene. får ikke fingeren baki der nå. 8.5 brede felger. er bare på med spacere og større bolter så tror jeg det mikk makket er løst må valse skjermene iallefall.
      Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

Comment

• Det der ser jo sykt digg ut Andreas. Grattis med flott senk
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Subber null og niks .. men skrur jeg ned så vill felga havne i den skåla til fjærene. får ikke fingeren baki der nå. 8.5 brede felger. er bare på med spacere og større bolter så tror jeg det mikk makket er løst må valse skjermene iallefall.
          Hvis du kjører ca original innpress så trenger du å space ut litt ja Det hjulsettet jeg har har sitti på en Golf 4 før å der var det ikke valset noe særlig faktisk og det var 10" bak. Husker ikke inpressen jeg har forran eller bak, men har felg adaptere som det så fint heter og disse er lett modifiserte til å få den plassen den trenger men ikke noe mere

Er godt å se det er flere som tørr å senke ordentlig Bare pass på bunnpanna di litt, snakker av ærfaring

Comment

• Da er soting på gang

Comment

• Sånn da var jeg ferdig med bakruta og bakdørene, mangler nå framdørene

Comment

• Detta blir bra, gleder meg til å se den iløpet av uka eller evt. neste da.
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Endelig fått på VACN skilt rammer

og de nye skilt platene er bestilt

Comment

• Så denne bilen idag. Ser digg ut i virkeligheten, Andreas! Fin soting, likte særlig utførelsen på sidene.
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Da er det på tide å dempe dørene og bagasjen MEN !
                      Er det noen som kan anbefale meg å kjøpe denne lyd dempe pakken? er jo ikke ille pris til så mange ark !
                      http://lydibilen.no/dempeprodukter/damplifier-pro-3720m
                      Eventuelt gi meg tips ell andre linker det hadde vært toppers ^^

Comment

• Har brukt to sånne pakker i min bil, supre å jobbe med og demper veldig bra synes jeg iallfall
                        [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

• Takk for svar hvor mye fikk du dempet med den pakken der? holder det til eks 4 dører og litt av bagasjerommet ?

Comment

• Bare for å nevne det så er det den dempematta steve meade bruker (bare for å nevne en). Han har også endel filmer ute som viser effekten av disse og hvordan de er i bruk.

MvH

Comment

Takk for svar hvor mye fikk du dempet med den pakken der? holder det til eks 4 dører og litt av bagasjerommet ?
                              Det skulle jeg tro. Selv har jeg 3 lag ytterplate i dørene og sidepanel bak, 2 lag i taket samt 1 lag på innerplate i dør og i hele bagasjerom/under bakseter og i hjulbrønn. Men det var som sagt to pakker da. 1 pakke er vel i underkant av 5kvm, så du får ta frem tommestokken og gjøre noen anslag på hvor mye som skal dempes
                              [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

• Ey! Skoda´n til Daniel jeg ser der?
                                Gratulerer med endelig og fått mottatt coilovers. Si meg, er det ikke justerbar camber på disse? Hmm.
                                Blir bra når du får den lavere forran
                                VW Corrado - Prosjekt bil
                                Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                                It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                                I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

Working...
                                X