Har vasket sommer felgen slik at jeg kan lagre dem i garasjen uten masse møkk...
Har også fått oppgradert kompressoren min
Kjøpte meg mutter trekker fra biltema pluss tykkere slange.
kostet meg 990 kr tilsammen, ikke værst og funker ganske bra.
så nå kan jeg skru mer.
Har også fått oppgradert kompressoren min
Kjøpte meg mutter trekker fra biltema pluss tykkere slange.
kostet meg 990 kr tilsammen, ikke værst og funker ganske bra.
så nå kan jeg skru mer.
Se der ja, ligner veldig på den bruker, fungerer ypperlig!
Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Kjører ikke med noe annet enn Night-Breaker serien fra Osram. Både i arbeidsbil og privatbil.
Et par stk Hella 3003 med Night-Breaker pærer lyser noe djevelsk bra
Anbefales på det sterkeste ettersom neste skritt er Xenonkonvertering, noe som ikke er lov.
Endelig tatt meg tid til å fjerne det styyyygeee hengerfestet. selv om jeg har brukt det noen ganger.
Digg
Gikk ikke ann å få av henger kontakten på en fin måte så jeg brøt ledningene.
er farge koder på ledningene så er bare å lodde på igjen hvis jeg skulle finne ut at jeg har brukt for hengeren en dag.
Eneste som synes nå er skrue festene til hengern men det får vi la være i første omgang.
I dag var det super vær og null grader arbeids temperatur, så da tokk jeg tiden til å bytte batteriene i bilen
2 stk Stinger SPV69.
Kabel rot sånn kan vi ikke ha det mer !!!
Hvorfor bruker tiden med å kløne med avbiter tang osv?
Her snakker vi vinkelsliper !
Fint blir det også
Batteriet bak er bare midlertidlig løsning inntil jeg får noe ordentlig feste ordning til batteriet.
Tror også 4 kanals forsterkern min tokk kvelden i dag så jeg må nokk se etter ny forsterker.
Planene videre er å få lagd glassfiber i hjulbrønnen slik at jeg kan ha en 10" i resevehjulsbrønnen.
sånn at jeg kan ha bagasje osv i tilleg.
bilder kommer senere når jeg har fritid og været er fint ..
Comment