Ja har lest igjennom tråden din og det er derfor jeg spør.
Her skriver du at du har fått snurr i 150km/t og flaksen din renner ut blablabla.. Hvor smart er det da å plassere 300-400kg bak ryggen din?
La os si at du kjørere bare i 80km/t og kassen+utstyr er 300kg. Skulle du krasje da har du 7.5tonn energimengde som kommer bak deg.. 150km/t = 26.5tonn energimengde.
Og hvordan du kan si at du får bedre kjøregenskaper av dette skjønner jeg ikke.. Trur du må ta deg en runde med fysikk og stabilitetslære. Tyngepunktet må være så lavt som mulig for at bilen skal sitte best mulig på veien..
Her skriver du at du har fått snurr i 150km/t og flaksen din renner ut blablabla.. Hvor smart er det da å plassere 300-400kg bak ryggen din?
La os si at du kjørere bare i 80km/t og kassen+utstyr er 300kg. Skulle du krasje da har du 7.5tonn energimengde som kommer bak deg.. 150km/t = 26.5tonn energimengde.
Og hvordan du kan si at du får bedre kjøregenskaper av dette skjønner jeg ikke.. Trur du må ta deg en runde med fysikk og stabilitetslære. Tyngepunktet må være så lavt som mulig for at bilen skal sitte best mulig på veien..
Comment