Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eirik - Budsjett prosjekt i påsken :P

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Da var det klart for litt updates.. Har som sagt lakkert litt interiør, og det ble hvertfall svart :P

Dropper bilder av dørdemping osv, for det har jo alle sett fra før uansett

Taket (ja det er mye skjolder, men kamera viser mer enn virkeligheten)

Tror jeg skal vurdere setetrekk her ja..

Slik blei dørene..

Kommer som sagt nye høytalere i dørene så snart jeg er blitt enig med meg selv (og andre) om hva som skal inn..

Til slutt et oversiktsbilde av godkjerra..
    www.eirikaspaas.com

Comment

Det Fusion-composettet kan du "gi" vekk til meg så kan du jo skryte av at du har "tapt"penger istedet for at du "ikke har brukt ei krone"
      Men la meg nå gjette litt her: Du får fin lyd i bilen osv,og innen året er omme går King Cab´en til høgger´n?
      Men stilig prosjekt uansett. Viser at alle biler kan en få bra lyd i,og at det ikke nødvendigvis behøver å koste all verden. Klapp på skuldra for at du bruker komponenter som er prisvennelige og som kan kjøpes brukt eller på salg.

Bol
      No Windows-crap,just Mac Power

Comment

Jeg er ikke en som kaster biler rundt meg, så bilen får holde så lenge den holder.. (skuddsikker motor)

Men litt av greia med prosjektet er å vise at man ikke trenger åbruke fryktelig mange kroner på å få et greit anlegg
        www.eirikaspaas.com

Comment

Jaja, hva skal jeg si? En matt svart pickup trenger hvite felger :P

Pris: 39,- for lakk på europris :P
          Last edited by Eirik Aspaas; 07-04-2010, 14:53.
          www.eirikaspaas.com

Comment

You big spender you
            [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Hehe, målet er at alt skal ende på under 500 kroner totalt :P
              www.eirikaspaas.com

Comment

Bare jeg som ikke ser bildet?

Comment

www.eirikaspaas.com

Comment

Tipper det blir bra på. Du får legge ut bilde etterpå.

Comment

lakken har forsåvidt ikke tørka, men det gjør ikkeno i et budsjettprosjekt

www.eirikaspaas.com

Comment

Blei jo bra det da Skifte farge på bilen nå, så blir det krem.

Comment

tja.. pen blir den aldri, men aldri feil med en farge over hele :P
                          www.eirikaspaas.com

Comment

Originally posted by Jørgen
                            Dumt spørsmål: På bassporter så er det veldig viktig med runde og "smoothe" porter for best mulig lyd. Hvorfor trenger ikke "kantene" inne i hornet være avrundet?
                            Et horn er en akustisk impedansetransformator, som omgjør høyt trykk med små bevegelser til lavt trykk med store bevegelser.
                            En bassport er veldig liten i forhold til mengden luft som skal ut og inn, hornet er betraktelig større.
                            Og så har man bølgelengdene å forholde seg til, korteste bølgelengde som det hornet skal spille er rundt 4 meter og lar seg ikke affisere av noen små deflektorer i hjørnene.
                            Skal hornet spille høyere i frekvens stiller ting seg anderledes.

Mvh
                            Dag Johansen
                            "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Comment

Working...
                            X